کد خبر: ۲۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 01
اخیراً گزارشی از آتش گرفتن یک گوشی Redmi Note 7S در هندوستان منتشر شد و حالا گزارش‌هایی از آتش گرفتن و سوختن کامل یک گوشی Redmi Note 7 Pro شیائومی در چین منتشر شده است.
به گزارش آی تابناک : شخصی به نام Song Yujie از Zhoukou چین، مدعی شده گوشی پدر او با گذشت تنها سه ماه از خرید آن، آتش گرفته است. بر پایه گزارش‌ها این گوشی از فروشگاه رسمی شیائومی در چین به صورت نو خریداری است.

گفته شده صاحب گوشی مشغول تماشای ویدئو بوده که خوابش می‌برد و با بوی سوختگی از خواب بیدار می‌شود. هنگامی که این مرد چینی از خواب بیدار می‌شود، گوشی خود را در شعله‌های آتش پیدا می‌کند. البته در این حادثه، کسی آسیب جدی ندیده و سوختگی‌های پدر Song بسیار جزئی بوده است. ادعا شده این تصویر بقایای گوشی Redmi Note 7 Pro را پس از سوختن نشان می‌دهد.

xredmi-note-7-pro-1575096979.jpg.pagespeed.ic.RWM47uTWya.jpg

بخش خدمات پس از فروش شیائومی به دارنده این گوشی گفته است مشکلی از نظر کیفیت ساخت وجود نداشته و آتش گرفتن آن ناشی از علت دیگری بوده است. در این شرایط علی رغم وجود وارانتی 18 ماهه، شیائومی از تعویض گوشی با یک نمونه نو سر باز زده است.

همان‌طور که در ابتدای همین نوشتار اشاره شد، اخیراً هم گزارش شده یک گوشی Redmi Note 7S با عمر تنها یک ماه، در هندوستان آتش گرفته است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار