با این وجود شکسته شدن شیشههای آن در حین معرفی رسمی و جلوی چشم صدها هزار نفر، و همچنین انتقادها به طراحی آن، موجبات سقوط سهام این شرکت را در تنها چند ساعت رقم زد. حال به نظر میرسد که به چالش کشیدن طراحی و به سخره گرفتن دستاورد تسلا برای برخی از شرکت و رسانهها به منزله فرصتی برای مطرح شدن است. بسیاری از شرکتها و یا حتی رسانههای معتبر، از این فرصت برای مطرح ساختن خود در جهان استفاده کردهاند. کمپانی لگو نیز از جمله آنها است.
لگو در ساخت وسایل بازی کودکان برندی شناخته شده است؛ این کمپانی در شبکههای اجتماعی خود تصاویری از یک قطعه لگو با 4 چرخ را در کنار وانت جدید سایبر تراک به همراه این متن منتشر کرده است: این تکامل پیکاپ است؛ تضمین میکنیم که در برابر ضربات سنگین نخواهد شکست! به نطر میرسد که لگو هم فرصت را غنیمت شمرده و با انتشار تصویری از یکی از قطعات محبوب و نوستالژی خود، همزمان به مقاومت محصولات لگو هم میپردازد.
در آخرین اتفاق نیز کمپانی آلمانی BMW با انتشار تصویری از خودروی ضد گلوله و مقاوم X5 خود، با ذکر مجدد مقاومت شیشههای آن در برابر گلوله اسلحه و توپهای فلزی، شکسته شدن شیشههای سایبر تراک را هدف قرار داد. با تمام این موارد، ایلان ماسک، مدیر عامل کمپانی تسلا، از پیش فروش نزدیک به 250 هزار وانت سایبر تراک خبر میدهد. با این وجود بد نیست بدانید که ثبت نام اولیه این وانت با پرداخت تنها 100 دلار امکان پذیر است. سایبر تراک یک وانت الکترونیکی مقاوم و پیشرفته است که حال باید دید در عملکرد نهایی چطور ظاهر میشود.
منبع : شهر سخت افزار