کد خبر: ۲۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 30
کمپانی ال جی چندی پیش از رابط کاربری LG UX 9 رونمایی کرد و آن را به عنوان پوسته جدید خود برای اندروید ۱۰ برگزید.
به گزارش آی تابناک : کمپانی ال جی چندی پیش از رابط کاربری LG UX 9 رونمایی کرد و آن را به عنوان پوسته جدید خود برای اندروید ۱۰ برگزید. این کمپانی کره‌ای همچنین عنوان کرد که رابط کاربری جدید، به همراه جدیدترین نسخه از اندروید برای گوشی پرچمدار این کمپانی به نام G8X ThnQ عرضه خواهد شد و کاریران می‌توانند پیش از پایان سال جاری میلادی از آن بهره ببرند. اکنون ویدیو این رابط کاربری از سوی ال جی منتشر شده است که ویژگی‌های جدید آن را نمایش می‌دهد.

البته پیش از این، پرچمدار این کمپانی نیز رابط کاربری LG UX 9 بر پایه اندروید ۹ را دریافت کرده بود. با این حال دیگر گوشی‌های این کمپانی مانند G8 ThinQ و V50 ThinQ، رابط کاربری جدید را با اندروید ۱۰ و به صورت یک جا دریافت خواهند کرد این رابط کاربری بسیار به رابط کاربری One UI سامسونگ شباهت دارد و به نظر می‌رسد که ال جی، از هموطن خود الگو برداری کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیو رابط کاربری LG UX 9 را مشاهده کنید:

همان طور که در ویدیو مشهود است، این رابط کاربری، ظاهری جذاب‌تر و زیباتر نسبت به نسخه UX 8 دارد. ال جی در UX 9 از آیکون‌های جدیدتر، مرکز اعلان‌های بهتر و دارک مود سیستمی بهره برده است. همچنین برخی از دکمه‌ها نیز به پایین صفحه منتقل شده که کار را برای کاربر راحت‌تر می‌کند.

ال جی می‌گوید که رابط کاربری LG UX 9 برای استفاده LG G8X ThinQ بهینه شده و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ منتشر شود. با این حال مانند گذشته، به نظر می‌رسد که کاربران کره جنوبی این بروزرسانی را کمی زودتر از همتایان بین‌المللی خود دریافت کنند. همچنین در رابطه با زمان انتشار رابط کاربری جدید LG UX 9 برای دیگر گوشی‌های این کمپانی (چه میان‌رده و چه پرچمدار) نیز اطلاعاتی در دسترس نیست.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار