کد خبر: ۲۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 30
پس از آنکه کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا اعلام کرد کریرهایی که از یارانه دولتی استفاده می کنند اجازه خرید تجهیزات از هواوی را ندارند، این شرکت چینی تصمیم گرفته از این کمیسیون شکایت کند.
به گزارش آی تابناک :  به نظر می رسد کشمکش میان هواوی و دولت آمریکا همچنان ادامه دارد. درهمین راستا اعلام شده شرکت چینی هواوی قصد دارد از کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا(FCC) شکایت کند.

این سازمان در هفته گذشته دستور داد کریرهای مخابراتی که از یارانهUniversal Service Fund  استفاده می کنند، اجازه ندارند از این وجه برای خرید تجهیزات از شرکت هایی استفاده کنند که خطری برای امنیت ملی آمریکا به شمار می روند. به طور دقیق منظور از این دستور منع خرید تجهیزات از شرکت های چینی هواوی و ZTE بود. 

به نوشته وال استریت، هواوی در بیانیه ای این اقدام را غیرقانونی خوانده و آماده است تا آن را در قالب یک شکایت به چالش بکشد.

همچنین در این بیانیه اشاره شده FCC هواوی را براساس خطر امنیت ملی از بقیه شرکت ها مجزا کرده است اما هیچ شواهدی از این امر فراهم نکرده است. بلکه این سازمان براساس چشم اندازی غلط نسبت به قوانین چین تصور می کند هواوی تحت کنترل دولت مطبوع خود است.

 پیش بینی می شود هواوی در هفته جاری  شکایت نامه خود را در دادگاهی در نیوارولئان ارائه کند.



منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار