کد خبر: ۲۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 30
پلیس دبی با انتشار توییتی که در آن سایبرتراک با رنگ آمیزی ویژه پلیس به تصویر کشیده، ملحق شدن وانت مریخی تسلا را به ناوگان خود تأیید کرد.
به گزارش آی تابناک : ناوگان پلیس شیخ نشین دبی کاربر را یاد بازی نید فور اسپید می اندازد؛ چون در آن اتومبیل هایی همچون بوگاتی ویرون، لامبورگینی اونتادور، فراری FF، استون مارتین One-77، مکلارن 12C و چندین سوپر اسپرت دیگر به چشم می خورند. اداره پلیس دبی علاقه خاصی به جدیدترین تکنولوژی ها دارد و حتی موتورسیکلت پرنده را هم به خدمت گرفته است.

dubai police

حال «عبدالله خلیفه المری»، فرمانده کل پلیس دبی خبر می دهد که وانت برقی تسلا سایبرتراک پس از ملحق شدن به ناوگان پلیس این شیخ نشین، در مناطقی مثل برج خلیفه و ساحل جمیرا که تراکم توریست ها در آنها زیاد است، به خدمت گرفته خواهد شد.

تسلا اول آذر ماه امسال از اولین وانت برقی خود به نام سایبرتراک (Cybertruck) رونمایی کرد. این خودرو با ظاهر سنت شکنانه و زوایای تندش به سرعت به تیتر اول خبرگزاری ها تبدیل شد و خصوصیات فنی فوق‌العاده‌اش زیر سایه ظاهر نامتعارف آن گم شدند.

تسلا در مراسم رونمایی از سایبرتراک گاف بزرگی هم داد. در خلال مراسم ایلان ماسک از طراح ارشد تسلا خواست تا برای نمایش مقاومت شیشه نشکن خودرو، با گوی فلزی آن را آزمایش کند که هر دو شیشه جلو و عقب خودرو شکستند و تماشاچیان را در بهت فرو بردند. ماسک پس از این حادثه در اظهاراتی عجیب، علت شکستن شیشه را توضیح داد.

البته استقبال از وانت برقی تسلا فوق العاده بوده و تنها سه روز پس از معرفی، 200 هزار نفر آن را پیش خرید کرده اند. شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت تسلا تنها 2.6 ثانیه است و می تواند بار 1.5 تنی را حمل کرده و محموله 6.5 تنی را بکشد. این خودرو در سه مدل و با شعاع حرکتی 400، 480 و 800 کیلومتری و با قیمت پایه 39900 دلار از اواخر سال 2021 وارد بازار می شود.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار