کد خبر: ۲۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 28
ویوو به‌تازگی با انتشار دو ویدئو تبلیغاتی از رونمایی قریب‌الوقوع گوشی هوشمندی با نام ویوو ایکس ۳۰ خبر داد که از دوربین پریسکوپی با بزرگ‌نمایی ۶۰ برابری برخوردار است.
به گزارش آی تابناک : هواوی اوایل امسال با معرفی گوشی هوشمند پی ۳۰ پرو مجهز به بزرگ‌نمایی ۵۰ برابری فصل جدیدی در دنیای بزرگ‌نمایی گوشی‌های هوشمند آغاز کرد. بااین‌حال دوران پادشاهی میت ۳۰ پرو رو‌به‌پایان است و شرکت چینی دیگری در حال آماده‌شدن برای شکست گوشی هواوی است. ویوو ماه آینده گوشی جدیدی با نام ویوو ایکس ۳۰ را معرفی خواهد که از دوربین پریسکوپ با بزرگ‌نمایی ۶۰ برابری بهره می‌برد.

احتمالا گوشی ویوو ایکس ۳۰ از تراشه‌ی سامسونگ اگزینوس ۹۸۰ 5G بهره خواهد برد؛ اما این تیزرهای منتشرشده فقط درباره‌ی دوربین هستند. یکی از نکات تأثیرگذار در فروش این دستگاه، قابلیت‌های بزرگ‌نمایی آن است. در این گوشی، فاصله‌ی کانونی ۱۶ تا ۱۳۵ میلی‌متر و دامنه‌ی دیافراگم بین F/1.8 تا F/3.0 را داریم. این مقادیر متعلق به لنز بزرگ‌نمایی است که ویوو آن را «سوپر تله‌فوتو» می‌نامد. یکی از تیزرهای قابلیت بزرگ‌نمایی ۶۰ برابری را تأیید می‌کند.

دوربین پریسکوپی مانند دوربینی است که در هواوی پی ۳۰ پرو و اوپو رینو ۱۰ ایکس زوم دیدیم. بزرگ‌نمایی ۶۰ برابری گوشی جدید بیشتر از بزرگ‌نمایی ۵۰ برابری میت ۳۰ پرو است. علاوه‌بر‌این، به‌نظر می‌رسد ویوو ایکس ۳۰ درکنار دوربین تله‌فوتو، سه دوربین دیگر در پشت خود دارد که مجموع تعداد دوربین‌های این گوشی را به عدد چهار می‌رساند.

شایعات قبلی احتمال وجود دوربین‌های ۶۴، ۱۳، ۸ و ۲ مگاپیکسلی را در ویوو ایکس ۳۰ حدس زده بودند. همچنین، ممکن است نسخه‌ی پرو این گوشی نیز با دوربین‌های ۶۰، ۱۳، ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی نیز عرضه شود. برخی دیگر از مشخصات این گوشی احتمالا صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی و شارژ فلش ۴۴ واتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

مانند ویوو، سامسونگ نیز مشغول کار روی دوربین پریسکوپ است و طبق گفته‌های تأمین‌کنندگان کره‌ای، نمونه‌هایی از این دوربین‌ها برای آزمایش دراختیار سامسونگ قرار داده‌اند.





منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار