کد خبر: ۲۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 28
اپل ایرپاد پرو فروش بالاتر از حد انتظاری را تجربه کرده تا جایی که اپل ظرفیت خطوط تولید را تا دو برابر افزایش داده است.
به گزارش آی تابناک : اواخر هفته گذشته بلومبرگ از استقبال فراوان خریداران از ایرپاد پرو خبر داد و حالا نشریه نیکی به نقل از منابع آگاه مدعی شده اپل سفارشات تولید ایرپاد پرو را از یک میلیون به دستکم دو میلیون دستگاه در ماه افزایش داده است. نسخه معمولی ایرپاد با کیس شارژ بی سیم در تمام دوران حیاتش مشتریان پر و پا قرصی داشت و به احتمال فراوان ایرپاد پرو هم به جانشین خلفی برای آن تبدیل خواهد شد.

به گفته نیکی مسئولیت تولید ایرپاد پرو در چین به عهده Luxshare گذاشته شده که در تولید ایربادهای بی سیم اپل سابقه درخشانی دارد و حتی قرار بود پد شارژ بی سیم AirPower هم توسط این شرکت تولید شود. یکی دیگر از شرکای اپل GoerTek است که در کارخانه های واقع در ویتنام ایرپادهای معمولی را تولید می کند.

استقبال مشتریان ایرپاد پرو به حدی فراوان بوده که خریداران این محصول از سایت اپل باید چهار هفته در صف انتظار باقی بمانند، این در حالی است که فاصله بین خرید ایرپاد با کیس شارژ بی سیم از فروشگاه آنلاین تا تحویل آن به مشتری تنها یک روز کاری است.

کمبود ایرپاد پرو باعث شده فروشندگان محصولات اپل تا قبل از شروع فصل تعطیلات به سختی به دنبال افزایش موجودی آن باشند. در این میان فروشگاه Best Buy نسبتا موفق بوده و این پوشیدنی محبوب را با تاخیر یک هفته ای به دست مشتریان می رساند.

اپل کمپین فروش ویژه ای را از بلک فرایدی تا سایبر ماندی برگزار می کند که طی آن به خریداران گیفت کار هدیه داده می شود اما بعید است ایرپاد پرو یا حتی نسخه معمولی آن با تخفیف و هدیه به دست مشتریان برسند.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار