کد خبر: ۲۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 28
شنبه هفته گذشته و یکی-دو روز پس از اعلام رسمی گران شدن قیمت بنزین، دسترسی به اینترنت بین‌الملل به دلایل امنیتی قطع شد.
به گزارش آی تابناک : شنبه هفته گذشته و یکی-دو روز پس از اعلام رسمی گران شدن قیمت بنزین، دسترسی به اینترنت بین‌الملل به دلایل امنیتی قطع شد. این محدودیت فراگیر که تا همین چند روز پیش روی اینترنت‌های خانگی و تا همین چند ساعت پیش روی اینترنت‌های موبایل ادامه داشت، باعث بروز مشکلات بسیاری شد. از جمله پیامد‌هایی که این اقدام در پی‌ داشت، می‌توان به ضرر ۲۵۰۰ میلیاردی صنعت IT ایران در هر روز اشاره کرد.

البته این فقط جامعه IT ایران نبودند که ضرر کردند، بلکه صنعت گیم هم در این روزها حال خوبی نداشت و بسیاری از کسب و کارهای وابسته به آن با مشکلاتی اساسی رو به رو شدند. برای مثال، بازی‌های آنلاین ایرانی مشکلات سرور بسیاری را پشت سر گذاشتند، استریم‌ها به کلی کنسل شدند و درآمد سرویس‌های تبلیغاتی هم به مقدار قابل توجهی طی این مدت کاهش یافت.

اما قضیه در مورد صنعت بازی ایران مفصل‌تر از این حرف‌هاست. برای همین، در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو روی همین موضوع دست گذاشتیم و از تاثیراتی که قطع اینترنت روی گیمرها و کسب و کارهای مربوط به بازی‌های ویدیویی گذاشت گفتیم. پس از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این ویدیو با ویجیاتو همراه باشید.




منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار