کد خبر: ۲۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 27
یک شرکت ژاپنی نوعی پوست مصنوعی ابداع کرده که پس از اسپری روی پوست هرگونه لک، خال و کبودی را می پوشاند. طبق ادعای شرکت، این اسپری در حوزه پزشکی نیز کاربرد دارد.
به گزارش آی تابناک : یک تولید کننده محصولات بهداشتی در توکیو به نام Kao Corp فناوری ابداع کرده که پوستی مصنوعی روی صورت ایجاد می کند.

این پوست مصنوعی برای پوشاندن خال و لک های پوستی به کار می رود.

فناوری مذکورFine Fiber نام دارد و شامل یک دماغه مخصوص است که فیبرهایی بسیار نازک را روی پوست اسپری می کند و غشایی روی آن به وجود می آورد. این شرکت ژاپنی محصول جدید خود( شامل یک لوسیون زیبایی و دستگاه اسپری) را تحت برندBiomimesis Veil در دسامبر به بازار عرضه می کند.

 مویرگهای موجود در غشاء به سرعت لوسیون زیبایی را جذب کرده و ظاهری متعادل را حفظ می کنند. لایه ای بسیار نازک از غشا روی پوست به وجود می آید که ساعت ها دوام می آورد و رطوبت آن را حفظ می کند.

قیمت این لوسیون زیبایی۱۲ هزار ین و دستگاه اسپری آن ۵۰ هزار ین است.  یک ظرف از محلول حاوی فیبر نیز در دستگاه اسپری قرار دارد که با قیمت ۸ هزار ین عرضه می شود.

این شرکت ژاپنی معتقد است فناوری پوست مصنوعی کاربردهای گسترده تری نیز دارد و می توان از آن در محصولات آرایشی یا مصارف پزشکی نیز استفاده کرد.

 پوست مصنوعی مذکور روی هرگونه کبودی یا زخم را می پوشاند و البته به درمان زخم نیز کمک می کند.

به گفته شرکت تولید کننده ضخامت لایه فیلم ایجاد شده یک هزارم میلیمتر است.



منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار