کد خبر: ۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 27
جدیدترین تیزر منتشرشده از نوا 6 5G هواوی خبر از معرفی دستگاهی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه در پنل پشتی می‌دهد.
به گزارش آی تابناک : تاکنون اخبار مختلفی در مورد نسخه‌ی 5G  گوشی نوا ۶ هواوی منتشر شده که قرار است ۵ دسامبر (۱۴ آذرماه) معرفی شود. آخرین ویدئوی به‌اشتراک گذاشته شده خبر از عرضه‌ی گوشی هواوی با دوربین دوگانه‌ی سلفی می‌دهد.

باتوجه به تیزر هواوی، یکی از دوربین‌های سلفی، ۳۲ مگاپیکسلی و دیگری ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی عریض خواهد بود. اوایل آبان‌ماه نیز گفته شده بود که 

Huawei nova 6


هواوی 6 5G با تراشه‌ی کرین ۹۹۰، نمایشگر ۶.۴۴ اینچی LCD با رزولوشن 1080p به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی هوشمند از دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر ۴۰ واتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اواخر آبان‌ماه،  که در آن گفته شده بود، دوربین سلفی زاویه‌ی دید ۱۰۵ درجه خواهد داشت. در ویدیوی جدید منتشرشده، اطلاعات جدید دیگری در مورد نوا ۶ ارائه نشده است. اما به‌نظر می‌رسد کاربران بتوانند با این دستگاه در نور کم، عکس‌های سلفی با کیفیت بالاتری بگیرند.



منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار