کد خبر: ۲۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 26
هواوی در کنار تبلت میت پد پرو و لپ تاپ‌های جدید میت بوک، تلویزیون‌های جدید Smart Screen V65 و V75 را هم معرفی کرد که هر دو تلویزیون هوشمند 4K HDR Quantum dot LED با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و البته سیستم عامل اختصاصی Harmony OS هواوی هستند.
به گزارش آی تابناک : هواوی در کنار تبلت میت پد پرو و لپ تاپ‌های جدید میت بوک، تلویزیون‌های جدید Smart Screen V65 و V75 را هم معرفی کرد که هر دو تلویزیون هوشمند 4K HDR Quantum dot LED با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و البته سیستم عامل اختصاصی Harmony OS هواوی هستند. در ادامه به معرفی، مشخصات و قیمت تلویزیون‌های هوشمند Smart Screen V65 و V75 هواوی می‌پردازیم.

همانطور که از نام آنها پیداست، تلویزیون های Smart Screen V65 و V75 به ترتیب 65 و 75 اینچی هستند. صفحه نمایش این تلویزیون‌ها 100 درصد رنگ‌های NTSC را پوشش می‌دهد و از رمزنگاری ویدئو MEMC برای فریم ریت روان‌تر بهره می‌گیرد. در بالای تلویزیون دوریبن کشویی هواوی قرار گرفته که امکان کنفرانس ویدئویی با وضوح 1080P  و همچنین ردیابی برخی حرکات بدن و کنترل بر پایه gesture را می‌دهد.

Smart-Screen-V652.jpg

هر دو تلویزیون جدید هواوی نیروی پردازشی خود را از چیپست خانگی چهار هسته‌ای Honghu 818 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می‌گیرند. در بخش نرم افزار شاهد سیستم عامل Harmony OS با برخی سرویس‌های اختصاصی چون Huawei Share و Smart home control و یک قابلیت ویژه برای نمایش شانه به شانه صفحه دو گوشی هستیم که در رقابت‌های گیمینگ می‌تواند کاربردی باشد.

Smart-Screen-V65-1.jpg

در بخش درگاه‌های ورودی-خروجی شاهد سه درگاه HDMI 2.0، یک درگاه شبکه کابلی، رابط USB 3.0 و یک خروجی AV هستیم. هواوی یک سیستم صوتی با 9 بلندگو را هم اضافه کرده است. همچنین این تلویزیون‌ها دارای بلوتوث 5 و Wi-Fi دو بانده هستند.

فروش مدل 75 اینچی تلویزیون Smart Screen هواوی از روز 24 دسامبر با قیمت 1850 دلار در چین آغاز می‌شود.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار