کد خبر: ۲۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 25
تنها 6 ماه از معرفی میان رده‌های خانواده نوا 5 می‌گذرد، حال شرکت هواوی تصمیم گرفته تا میان رده‌های نوا 6 را در تاریخ 6 دسامبر سال جاری میلادی معرفی کند. مدتی پیش تصاویری از طراحی Nova 6 لو رفته بود که به بریدگی نقطه‌ای صفحه نمایش آن برای قرار دادن دوربین سلفی دو‌گانه اشاره داشت؛ اما هواوی امروز ویدئو رسمی از این محصول منتشر کرده است که طراحی کلی آن را به نمایش می‌گذارد.
به گزارش آی تابناک : ساعاتی پیش شرکت هواوی ویدئو تبلیغاتی از میان رده نوا 6 را منتشر کرد که در آن به دوربین سلفی دوگانه و دوربین اصلی مشابه نسخه نوا 5 اشاره دارد. همان‌طور که در این ویدئو مشاهده می‌کنید، هواوی تصمیم گرفته است تا جک 3.5 میلی‌متری را از نسل جدید میان رده های نوا 6 حذف کند. با توجه به روند فعلی، تا پایان سال 2020، جک 3.5 میلی‌متری از اکثر گوشی‌های هوشمند حذف می‌شود و برای همیشه فراموش می‌شود.

در این ویدئو، شرکت هواوی طراحی کلی بخش جلویی و پشتی میان رده نوا 6 را به نمایش گذاشت. در این ویدئو دوربین اصلی سه گانه آنر 6 با چیدمان عمودی به خوبی قابل مشاهده است. در سمت راست ماژول دوربین نوا 6، دو سنسور مجزا قرار گرفته است که به احتمال زیاد مربوط به قابلیت فوکوس لیزری خودکار می‌شود.

به نظر می‌رسد که هواوی تصمیم گرفته تا تغییراتی را در طراحی بدنه نوا 6 ایجاد کند و از از بدنه براق در این محصول استفاده کند. در این میان رده خبری از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیست و هواوی تصمیم گرفته تا سنسور اثر انگشت این محصول را بر روی دکمه خاموش و روشن قرار دهد. هواوی قصد دارد تا میان رده‌های نوا 6 را در تاریخ 5 دسامبر، برابر با 14 آذر ماه معرفی کند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار