کد خبر: ۲۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 21
به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی، شش کاندید برترین عنوان رایانه‌ای سال ۲۰۱۹ را اعلام کرده است.
به گزارش آی تابناک : در سال ۲۰۱۹ تعداد بسیار کمی از عناوین بسیار پرطرفدار یا رده بالا وارد بازار شدند و به نوعی می‌توان گفت سال ۲۰۱۹ میزبان بازی‌هایی بودند که عملا یا سابقه درخشانی نداشتند و یا برای اولین بار وارد دنیای عناوین رایانه‌ای می‌شدند. اما در این میان چند عنوان بسیار بزرگ نیز وارد بازار شدند که گیمر‌های زیادی در انتظار عرضه این بازی‌ها بودند و به‌واسطه تریلر‌هایی که از این عناوین منتشر شده بود، توانسته بودند حتی قبل از عرضه در بازار طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کنند.

در ادامه قصد داریم شش عنوان برتر در دنیای بازی‌های رایانه‌ای را معرفی کنیم:

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

بازی Death Stranding

یکی از عناوین بسیار بزرگ در دنیای عناوین رایانه‌ای بازی که توسط هیدئو کوجیما ساخته شده است و به دلیل انتشار اخبار مبهم توسط سازنده این عنوان به مرموزترین بازی رایانه‌ای شهرت یافته، بازی Death Stranding است. نزدیک به دو هفته از انتشار این بازی می‌گذرد و گیمر‌ها استقبال بسیار خوبی از این عنوان کردند. داستان این عنوان روایتگر زندگی شخصی است که در دنیایی بزرگ که به دلیل انفجار، بیشتر انسان‌های آن مرده‌اند، در انزوا و تنهایی زندگی می‌کند و در این میان نیرو‌های ماورایی قصد دارند هر کسی را که هنوز زنده است را از بین ببرد و شخصیت اصلی داستان که سم نام دارد، در حال تلاش برای زنده ماندن است. در حال حاضر این عنوان برای کنسول PS4 در بازار عرضه شده و قرار در ماه‌های آینده نسخه پلتفرم کامپیوتر آن نیز عرضه شود.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

بازی Super Smash Bros. Ultimate

بازی Super Smash Bros. Ultimate یکی از عناوین سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت نیتندو ساخته شده و مثل همیشه کاراکتر محبوب نینتندو یعنی کربی در این بازی نقش آفرینی خواهد کرد. گیمر با ورود به بخش کمپین و داستانی بازی، با نقشه‌ای بسیار وسیع و گسترده مواجه خواهد شد که در آن تمام شخصیت‌های بازی به وسیله نیرویی شیطانی تسخیر شده‌اند و کربی قصد دارد آن‌ها را از شر این نیرو‌های شیطانی نجات دهد.

این عنوان دارای طرفداران خاص خود است و هر گیمری به دلیل گرافیک عجیب بازی، از اجرای آن احساس رضایت نخواهد کرد؛ عنوان Super Smash Bros. Ultimate به طور انحصاری در اختیار گیمر‌های کنسول نینتندو سوییچ قرار دارد.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

 بازی Resident evil 2 remake

بازی Resident evil 2 remake آخرین عنوان عرضه شده از مجموعه Resident evil و ساخته شده توسط شرکت کپ کام است که در هنگام عرضه با استقبال بسیار خوب گیمر‌ها مواجه شد و مانند نسخه‌‎های قبلی این مجموعه روایتگر داستانی ترسناک و اکشن است. این بازی نسخه باز سازی شده عنوان Resident evil 2 است که در سال ۱۹۹۸ وارد بازار شد و شرکت کپ کام این عنوان را با تغییراتی جزئی، اما با بهبود چشمگیر گرافیکی روانه بازار کرد. هدف شرکت کپ کام از عرضه این بازی صرفا ایجاد حس نوستالژی در گیمر‌ها بود.

عنوان Resident evil 2 remake در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

بازی Control

یکی دیگر از عناوین بسیار پرطرفدار به واسطه انتشار تریلر‌هایی بسیار زیبا، بازی Control است که داستانی اکشن و ماجراجویی دارد و گیمر در آن امکان استفاده از قدرت‌های ماورایی را خواهد داشت. داستان این بازی هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و آنچه صرفا اجرای این بازی را برای گیمر‌ها لذت بخش خواهد کرد، گیم پلی جذاب این بازی است. داستان این بازی درباره شخصیتب به نام جسی است که عضو یکی از نیرو‌های امنیتی کشور آمریکاست و قصد دارد با از بین بردن رقیبان خود ریاست این سازمان آمریکایی را در دست بگیرد.

این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در بازار جهانی عرضه شده است.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

 بازی Sekiro shadows die twice

بازی sekiro shadows die twice یکی از عناوین نسبتا جذاب و پرطرفدار در سبک مبارزه با شمشیر بوده که توسط شرکت From Software وارد بازار شده است. داستان این بازی در ژاپن و در اواخر قرن شانزدهم جریان دارد؛ شخصیت اصلی بازی یک جنگجوی ژاپنی است که از مرگ نجات پیدا کرده، اما یکی از دستانش توسط فرمانده‌ای سامورایی قطع شده است و هدف او در بازی انتقام گرفتن از کسی است که دستش را قطع کرده؛ گیمر در این بازی یک بازوی فولادی در اختیار دارد که می‌توانند سلاح‌های مختلفی را روی آن نصب کند.

این بازی هم اکنون برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است.

بهترین بازی سال 2019 را انتخاب کنید + معرفی عناوین

 بازی The outer worlds

بازی The outer worlds یکی از عناوینی است که در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد؛ این عنوان تک نفره و در سبک عملی تخیلی و توسط شرکت Obsidian Entertainment ساخته شده است. داستان این بازی در آینده‌ای موازی با جهان امروزی جریان دارد، اما در این بازی رییس جمهوری آمریکا که در سال ۱۹۰۱ کشته شده بود، زنده است؛ گیمر در این بازی مسافر یک سفیه فضایی است که دچار نقص فنی شده و سفر ده سال این سفینه به سفری شصت ساله تبدیل شده است. بازی the outer worlds برای کنسول‌های PS4، Xbox One، نینتندو سوییچ و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.


بیشتر بخوانید: مدت زمان گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اعلام شد


عناوین گفته شده شش کاندید برترین بازی‌های رایانه‌‍‌ای سال ۲۰۱۹ محبوب هستند که قرار است یکی از آن‌ها به عنوان برترین بازی سال انتخاب شود؛ به نظر شما کدام یک از این شش عنوان برترین عنوان سال خواهد بود؟




منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار