کد خبر: ۲۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 21
طبق اعلام استودیو کوانتیک دریم، نسخه پی‌سی بازی Detroit: Become Human ماه آینده منتشر می‌شود.
به گزارش آی تابناک : کوانتیک دریم که بازی‌های چند سال گذشته‌اش همگی به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن منتشر شده بودند، چندی پیش از تصمیمش برای انتشار این آثار روی پی‌سی هم خبر داد و در گام اول شاهد انتشار دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls برای کامپیوتر بودیم. در همان زمان البته اعلام شد که قرار است جدید‌ترین بازی این استودیو و دیوید کیج یعنی بازی Detroit: Become Human هم برای پی‌سی منتشر شود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر این اثر اعلام شده است. 

بر این اساس نسخه پی‌سی بازی Detroit: Become Human قرار است در تاریخ ۲۱ آذر از طریق فروشگاه اپیک منتشر شود. همچنین در زمان عرضه یک نسخه دمو از دیترویت: بیکام هیومن هم در دسترس قرار خواهد گرفت که بخش ابتدایی و آغازین آن را در دسترس قرار می‌دهد تا بازیکنان پیش از خرید نسخه اصلی، بتوانند بیش‌تر با حال و هوای آن آشنا شوند. 

بازی Detroit: Become Human در دنیایی جریان دارد که اندروید‌ها در آن به تکامل زیادی رسیده‌اند و نقش خیلی مهمی در زندگی روزمره انسان‌ها دارند. در جریان بازی، بازیکن کنترل سه اندروید مختلف به نام‌های کانر، کارا و مارکوس را برعهده می‌گیرد و تصمیماتش تاثیر خیلی زیادی در پیشبرد داستان بازی و همینطور پایان‌بندی آن دارند. نسخه پی‌سی این اثر قرار است از ویژگی‌هایی چون رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند و البته مثل نسخه پی‌سی بازی‌های قبلی کوانتیک دریم در انحصار فروشگاه اپیک خواهد بود. 




منبع : زومجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار