کد خبر: ۲۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 21
به‌تازگی رایت گیمز در وبسایت League of Legends اطلاعاتی را از قهرمان بعدی این بازی منتشر کرده که آفیلیوس نام دارد.
به گزارش آی تابناک : مدتی پیش بود که سِنا، به‌عنوان صد و چهل و ششمین قهرمان بازی League of Legends، در دسترس کاربران بود که بازیکنان می‌توانستند از او به‌عنوان یک پشتیبان در بازی استفاده کنند. همچنین به‌تازگی نهمین فصل از بازی League of Legends به اتمام رسید و رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر League of Legends، جزئیات تازه‌ای را از قهرمان جدید این بازی در دسترس قرار داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آفیلیوس (Aphelios) نام جدیدترین قهرمان League of Legends از سرزمین Targon است؛ جایی‌که لئونا، پنتیان و دیانا در آن قرار دارند. داستان آفیلیوس از این قرار است که وی دارای یک خواهر دوقلو به نام آلونه است که روح او در وجود آفیلیوس قرار داده شده است؛ شخصی‌که دارای قدرت‌های جادویی است. به‌عبارتی آفیلیوس درکنار مهارت‌های خود، دارای مهارت‌های جادویی است که ازطریق آلونه روی حریف اعمال می‌شوند. 

همچنین در وبسایت League of Legends اعلام شده که آفیلیوس در قالب یک ADC به بازی اضافه می‌شود. همچنان کاربران خواهان اضافه شدن یک جانگلر جدید به بازی هستند. هنوز اطلاعات دقیق‌تری از مهارت‌ها و گیم‌پلی آفیلیوس در دسترس قرار نگرفته است و انتظار می‌رود در رویداد League of Legends All-Star 2019 که در ماه دسامبر برگزار می‌شود، شاهد اخبار بیشتری حول این کاراکتر باشیم. 



منبع : زومجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار