کد خبر: ۲۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 20
«Xiao Ai»، دستیار صوتی شیائومی قرار است یک به روز رسانی بزرگ دریافت کند. شیائومی در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود (MIDC) اعلام کرد که آپدیت Xiao Ai 3.0 قابلیت های متعددی را به این دستیار هوشمند اضافه خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : از قابلیت های جدیدی که آپدیت مذکور به دستیار صوتی شیائومی اضافه می کند، می توان به صدای جنس مذکر و «دیالوگ ادامه دار طبیعی» برای کاربران تلفن هوشمند اشاره کرد. این قابلیت شبیه گوگل اسیستنت بوده و کاربر می تواند سوالات جدید را مرتبط با پاسخ های قبلی، از دستیار صوتی بپرسد.

به روز رسانی جدید دستیار صوتی شیائومی و اضافه شدن قابلیت های جدید

به گزارش سایت Gizchina، کاربران پس از آپدیت جدید می توانند حین صحبت با دستیار صوتی شیائومی، دیالوگ را قطع کرده و سوال جدید بپرسند. در حال حاضر این قابلیت فقط در شیائومی Mi 9 پرو 5G پرو و شیائومی Mi 9 وجود دارد.

شیائومی سرمایه گذاری های زیادی در بخش تحقیق و توسعه دستیار صوتی خود انجام داده و می گوید پلتفرم پردازش زبان طبیعی (MiNLP) توسعه داده شده توسط این شرکت، بیش از 6 میلیارد مرتبه در روز مورد استفاده قرار می گیرد.

پلتفرم دستیار صوتی شیائومی اولین بار در نیمه اول سال گذشته میلادی همزمان با رونمایی از گوشی شیائومی می میکس 2S معرفی شد. این پلتفرم که برای بازار چین توسعه داده شده، موفق شد 49.9 میلیون کاربر فعال ماهیانه را در مدت زمان بیشتر از یک سال به خود جذب کند.

شیائومی قصد دارد با رابط کاربری MIUI 11، سیستم هشدار زمین لرزه را برای گوشی ها و همچنین دیوایس های Mi TV به ارمغان آورده و وقوع زمین لرزه را ثانیه هایی پس از اولین موج زمین لرزه، به اطلاع کاربران برساند. فاز آزمایشی این سیستم اولین بار اواخر سپتامبر سال جاری میلادی شروع شد و سازنده قصد دارد به زودی آن را در سرتاسر چین در دسترس قرار دهد.

شیائومی برنامه ریزی کرده تا در سال آینده میلادی، بیش از 10 گوشی 5G به بازار عرضه کند و با کسب و کار عظیم اینترنت اشیاء «خانه هوشمند برای همه» را به ارمغان بیاورد.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار