کد خبر: ۲۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 18
اسنپ خبر داده است که به منظور تسهیل روند حمل‌ونقل در نظر دارد که با توجه به سهمیه‌بندی بنزین، از طریق تخصیص یک کمک‌ هزینه، خدمت‌رسانی‌ به مسافران و درآمدزایی رانندگانش را تضمین کند.
به گزارش آی تابناک : با گران شدن بنزین نگرانی‌هایی برای به افزایش هزینه کرایه تاکسی‌های آنلاین به وجود آمد که این نگرانی‌ها با اعلام تخصیص بنزین به رانندگان فعال این سامانه‌ها تاحدی برطرف شد. قرارداد شهرداری با اسنپ نیز که دیروز منعقد شد خبر از همکاری بزرگترین تاکسی اینترنتی ایران با شهرداری تهران داد.

به همین منظور اسنپ پیش‌پرداختی را به رانندگان به صورت وام انجام می‌دهد تا آنها بتوانند از پس هزینه‌های گران شده بنزین خود بر آیند. اسنپ اعلام کرده در ۲ روز ۲۶ و ۲۷ آبان، کمک‌هزینه‌ای به‌صورت وام برای جبران افزایش قیمت بنزین به حساب کاربران راننده واریز می‌شوداین مبلغ پس از پرداخت هزینه سهمیه بنزین توسط شرکت ملی فرآورده‌های نفتی در پایان ماه از حساب اسنپی رانندگان کسر خواهد شد.

روابط عمومی اسنپ با انتشار بیانیه‌ای گفته که این هزینه‌ها از روز تغییر قیمت بنزین در نظر گرفته شده استلازم به ذکر است این کمک‌هزینه به کاربران راننده‌ای تعلق می‌گیرد که از فعالیتشان در ناوگان اسنپ بیش از ۳ ماه بگذرد و بیش از ۵۰ کیلومتر در روز (تا سقف ۱۵۰ کیلومترفعالیت داشته باشندمبلغ فوق هر۲۴ ساعت پرداخت می‌شود.

بر اساس اعلام دولت مقرر شده تا رانندگان فعال دویست کیلومتر و بیشتر در ماه در تاکسی‌های اینترنتی، مابه‌التفاوت هزینه بنزین خود نسبت به نرخ آزاد و دولتی را در پایان هر ماه دریافت کنند. این موضوع اما قرار است در آخر ماه اجرایی شود در حالی که قیمت بنزین چند روزی است که افزایش پیدا کرده است.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار