کد خبر: ۲۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 14
اینستاگرام اخیراً قابلیت جدیدی را با نام Reels معرفی کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در بخش استوری‌ها، به ویدئو ضبط شده خود موزیک اضافه کنند. پیش از این نرم‌افزار محبوب تیک تاک از قابلیتی مشابه Reels استفاده کرده بود؛ البته این دفعه اولی نیست که اینستاگرام از رقبای خود تقلید می‌کند.
به گزارش آی تابناک : همان‌طور که گفتیم، برنامه تیک تاک پیش از این از قابلیت مشابه‌ای در برنامه خود استفاده کرده بود و در همین راستا تیم اینستاگرام به منظور رقابت با تیک‌تاک، از نسخه اصلاح شده این قابلیت با نام Reels رونمایی کردند. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند کلیپ‌های 15 ثانیه‌ای ترکیب شده با موزیک را تولید کنند و در استوری خود به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام در قابلیت Reels ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار داده است تا با استفاده از آن‌ها موزیک‌های معروف و یا موزیک‌های موجود در ویدئو‌های دیگر را به کلیپ خود اضافه کنند و سرعت کلیپ مورد نظر را کاهش یا افزایش دهند؛ همچنین در این قابلیت امکان استفاده از افکت‌های واقعیت افزوده نیز وجود دارد. یکی از نکات قابل توجه قابلیت Reels، امکان ترکیب یا ریمیکس کردن کلیپ‌های سایر کاربرانی است که از این قابلیت استفاده کرده‌اند.

این قابلیت به زودی از طریق بروزرسانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران با رفتن به بخش استوری‌های خود، گزینه Reels را مشاهده خواهند کرد. همچنین کاربران می‌توانند با جست و جو در بخش هشتگ‌ها و یا در بخش Explore، ویدئوهای دیگری که با این قابلیت ساخته شده است را پیدا کنند و از آهنگ آن‌ها برای ساخت کلیپ خود استفاده کنند.

موزیک‌های این قابلیت شامل بانک موزیک فیسبوک می‌شود که اکثر آهنگ‌های معروف و محبوب در آن قرار دارند. در قابلیت Reels، کاربران در ابتدا ویدئو مورد نظر خود را بدون صدا ضبط می‌کندن و پس از آن با استفاده از ابزار‌های موجود موزیک مور نظر خود را به ویدئو اضافه می‌کنند. در صورتی که این کلیپ‌های به شکل عمومی استوری شود، در بخش Top Reels در صفحه Explore به نمایش گذاشته خواهد شد.

در حال حاضر این قابلیت در بخش آزمایشی قرار دارد و با نام Cenas برای برخی از کاربران کشور برزیل عرضه شده است و اینستاگرام پس از دریافت بازخوردهای مورد نظر، نسخه نهایی آن را در یک بروزرسانی عمومی برای سایر کاربران عرضه خواهد کرد.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار