کد خبر: ۲۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 13
شرکت هواوی پاداشی ۲۸۵ میلیون دلاری را میان کارمندانش تقسیم می کند. طبق بیانیه هواوی، این شرکت قصد دارد با اعطای پاداش به کارمندانش برای مقابله با تحریم از آنها تشکر کند.
به گزارش آی تابناک : هواوی مبلغی معادل ۲۸۵ میلیون دلار برای پاداش به کارمندانش در نظر گرفته است. این پاداش برای قدردانی از کارمندان شرکت چینی در مقابله با تحریم های آمریکا است.

 طبق بیانیه جدید هواوی،  پاداشی ۲میلیارد یوانی(معادل ۲۸۵ میلیون دلار) میان ۹۰ هزار کارمند این شرکت تقسیم می شود. به عبارت دیگر هر کارمند این شرکت حدود ۳۱۰۰ دلار پاداش دریافت می کند. علاوه بر آن ۱۸۰ هزار نیروی کار این شرکت پاداشی معادل یک ماه دستمزد دریافت می کنند.

البته ۹۰ هزار کارمند مذکور در بخش تولید تراشه، تحقیق و توسعه و تولید فعالیت می کنند. این واحد ها به دلیل تغییرات کلی در محصولات هواوی ، بیش از بقیه بخش های شرکت تحت تاثیر تحریم های آمریکا قرار گرفتند.

 هواوی اعلام کرده این پاداش  جهت تشکر از تلاش های کارمندانش از زمان تحریم های آمریکا است.

در کنار این موارد هواوی اعلام کرد میزان فروش محصولات شرکت در ۹ ماهه نخست ۲۰۱۹ در مقایسه با سال قبل میزان ۲۴.۴ درصد افزایش یافته و به ۸۶ میلیارد دلار رسیده است. 

در ماه می پس از آنکه دولت آمریکا هواوی را به جاسوسی متهم کرد و آن را در فهرست سیاه بازرگانی خود قرار داد، هواوی سعی کرد قطعات و تجهیزات آمریکایی را از محصولاتش حذف کند.  همچنین سیستم عاملی برای جایگزین کردن اندروید نیز ابداع کرده است.




منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار