کد خبر: ۲۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 12
گفته می‌شود به احتمال زیاد نسخه بعدی تبلت‌های مخصوص اپل موسوم به "آیپد پرو"(iPad Pro) اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی با تمرکز بر فناوری واقعیت افزوده عرضه خواهد شد.
به گزارش آی تابناک :  مشتاقان محصولات اپل باید مدتی برای نسخه بعدی iPad Pro صبر کنند، هرچند این صبر احتمالا به برخی از ویژگی‌های هوشمندانه و دلپذیر منتهی خواهد شد.

منابع بلومبرگ ادعا می‌کنند اپل در نظر دارد تبلت جدید خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۰ عرضه کند و شامل دو دوربین و همچنین یک سیستم حسگر سه بعدی برای تشخیص چهره و کمک به کاربران برای تهیه مدل از اتاق‌ها، اشیاء و افراد به منظور استفاده در واقعیت افزوده(AR) خواهد بود.

گفته می‌شود حسگر سه بعدی شایعه شده در آیفون‌ها نیز بعدا به بازار خواهد آمد. بنابراین اگر می‌خواهید از اولین نرم افزار اپل مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده استفاده کنید، باید یک "آیپد پرو" بخرید.

منابع مذکور همچنین ادعا کردند که اپل قصد دارد یک هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی مختلط را در سال ۲۰۲۲(شاید هم در سال ۲۰۲۱) عرضه کند و به دنبال آن عینک‌های واقعیت افزوده خود را در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد.

گفته می‌شود کاربران با این عینک، تجربه پیچیده‌ای از واقعیت افزوده را خواهند داشت، به طوری که قادر خواهند بود در جلو و پشت اشیاء واقعیت افزوده قدم بزنند.



منبع : ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار