کد خبر: ۲۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 12
شیائومی گوشی هوشمند Mi CC9 Pro را که در سطح بین‌الملل با نام Mi Note 10 شناخته می‌شود، با پنل AMOLED شرکت Visionox عرضه کرد.
به گزارش آی تابناک : در گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه گوشی هوشمند می نوت ۱۰ (Mi Note 10) شیائومی احتمالا با صفحه‌نمایش سامسونگ یا ال‌جی به بازار جهانی عرضه خواهد شد، وجود داشت. اما یکی از مدیران اجرایی شیائومی اعلام کرد که تنها ارائه‌دهنده‌ی نمایشگرهای این گوشی، شرکت Visionox است که پیش‌تر نیز در ساخت Mi Mix Alpha با شیائومی همکاری داشته است.

شرکت Visionox توسط تیم OLED از دانشگاه Tsinghua در پکن هدایت می‌شود، که این دانشگاه در رده‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS برای سال ۲۰۲۰ در جایگاه ۱۶ قرار گرفته است. پروژه Mi Note 10 / Mi CC9 Pro پس از همکاری Visionox در گوشی Mi Mix Alpha، سومین همکاری این شرکت با شیائومی محسوب می‌شود اما درواقع اولین همکاری بوده که به تولید انبوه رسیده است.

Mi Note 10

می نوت ۱۰ شیائومی با صفحه‌نمایش ۶/۴۷ اینچی با لبه‌های خمیده در طرفین و شکاف در قسمت بالا ارائه می‌شود. صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند شیائومی از وضوح تصویر +Full HD با نسبت ۱۹/۵: ۹ برخوردار است و یک حسگر اثر انگشت در پایین صفحه قرار دارد. این نمایشگر OLED در گوشی می نوت ۱۰ شیائومی از روشنایی ۴۳۰ نیت بهره برده و به‌گفته‌ی شیائومی حداکثر روشنایی این دستگاه به ۶۰۰ نیت نیز خواهد رسید.




منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار