کد خبر: ۲۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 12
پس از گذشت یک هفته از اعلام نقشه راه شرکت هواوی برای بروزرسانی گوشی‌های خود به رابط کاربری EMUI 10 که بر پایه اندروید 10 نوشته شده این شرکت به عنوان اولین دستگاه‌ها، رابط کاربری جدید را برای دو گوشی محبوب پرچمدار خود یعنی Huawei P30 و P30 Pro عرضه کرد.
به گزارش آی تابناک : هواوی خبر عرضه این بروزرسانی را طی پستی در حساب weibo خود اعلام نموده است ولی نکته مهم این است که بروزرسانی در حال حاضر تنها برای کاربران چینی در دسترس است.

البته هواوی به صورت رسمی اعلام کرده که کاربران دیگر کشورها به زودی و از اواسط ماه نوامبر (یعنی در حدود یک هفته دیگر) خواهند توانست این بروزرسانی را به صورت OTA دریافت کنند.

همانطور که گفته شد، بروزرسانی به رابط کاربری EMUI 10 در دل خود بروزرسانی نسخه سیستم عامل به اندروید 10 را نیز در بر خواهد داشت و به همین دلیل کاربران با رابط کاربری متحول شده همراه با بهره‌گیری از ویژگی‌های عالی هوش مصنوعی در تمامی محیط کاربری همراه خواهند شد که می‌تواند در ارائه یک تجربه کاربری نو و دوست‌داشتنی، قدمی بزرگ به حساب آید.

همچنین افزایش کارایی در بخش‌های مختلف مانند عملکرد پردازشی، عملکرد بازی و همچنین دوربین دستگاه نیز قرار است بهبودهای بسیار گسترده‌ای عرضه شود و کاربران طبق آنچه اعلام شده، توانایی بهره‌وری بالاتری را از دستگاه خود خواهند دید.

نکته‌ای که باید در این مورد به آن توجه کنیم این است که هنوز زمان دقیق بروزرسانی به اندروید 10 برای گوشی Huawei P30 lite مشخص نشده است ولی به احتمال فراوان باید منتظر زمانی در اوایل سال 2020 باشیم تا در کنار دیگر گوشی‌های میان‌رده شرکت، بروزرسانی جدید برای این گوشی خوش قیمت و محبوب در بازار نیز عرضه شود.

اما دیگر دستگاه‌های خانواده هواوی که احتمالاً باید به زودی شاهد خبر عرضه اندروید 10 برای آنها باشیم به احتمال فراوان دو گوشی پرچمدار Mate 20 و Mate 20 Pro خواهند بود که در برنامه‌ریزی اعلام شده قرار است تا پایان ماه جاری میلادی (اواسط آذر ماه) بروزرسانی جدید را دریافت کنند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار