کد خبر: ۲۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 12
آیفون ۱۱ از گرد راه نرسیده، افشاگران سراغ مدل سال بعد رفته اند. مینگ-چی کو، افشاگر معروف در گزارشی به بررسی طراحی آیفون ۱۲ پرداخته و فون آرنا هم بر اساس آن رندرهایی را منتشر کرده است.
به گزارش آی تابناک : آیفون ۱۱ از گرد راه نرسیده، افشاگران سراغ مدل سال بعد رفته اند. مینگ-چی کو، افشاگر معروف در گزارشی به بررسی طراحی آیفون ۱۲ پرداخته و فون آرنا هم بر اساس آن رندرهایی را منتشر کرده است. بر اساس این رندرها اپل از لبه و خطوط نرمتر فعلی فاصله می گیرد تا در آیفون ۱۲ با طراحی مکعبی مواجه باشیم.

دراماتیک ترین تغییری که آیفون در سالیان اخیر به خود دیده به کاهش حاشیه و اضافه شدن بریدگی نمایشگر آیفون ۱۰ برمی گردد. جدای از این از زمان آیفون ۶ همیشه عناصری مثل لبه های مدور و شیشه ۲.۵ بعدی پای ثابت زبان طراحی این گوشی ها بوده اند؛ رویکردی که احتمالا پایان آن فرا رسیده است.

آنطور که از رندرها برمی آید، اپل دوباره زبان طراحی آیفون های ۴، ۵ و SE را زنده خواهد کرد. احتمال پیاده سازی این طرح دور از ذهن نیست چرا که کمپانی کوپرتینویی در آیپد پرو هم از همین زیبایی شناسی استفاده کرده است.

هرچند برخی امیدوار بودند در آیفون ۱۲ شاهد وصله نچسبی به اسم بریدگی نمایشگر نباشیم اما اگر این رندرها درست از آب درآید، جای ناچ در آیفون های سال بعد هم از همین حالا رزرو شده است. «جانی آیو»، طراح ارشد سابق اپل هدف بلند مدتش را خداحافظی کامل با ناچ و حاشیه در آیفون مشخص کرده بود اما این هدف سال آینده محقق نخواهد شد. پس در حال حاضر باید تنها به کاهش عرض بریدگی دل خوش کنیم.

از دیگر شایعات پیرامون آیفون ۱۲ می توان به ادعاهای دیجی‌تایمز در مورد نمایشگر و نامگذاری مدل های بعدی اشاره کرد. بر این اساس آیفون های پرچمدار از نمایشگری با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره خواهند برد و آیفون SE 2 هم ممکن است آیفون ۹ نام‌گذاری شود.

 

تماشا کنید: تبدیل آیفون 10 به آیفون 11 پرو با 5 دلار

 منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار