کد خبر: ۲۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 11
برند وان پلاس با استفاده از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی رقابت شدیدی را با رقبای خود آغاز کرده است.
به گزارش آی تابناک : وان پلاس در ماه مه سال جاری میلادی گوشی هوشمند وان پلاس ۷ پرو را با صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی به بازار عرضه کرد. همچنین این شرکت در حاشیه مراسم رونمایی از ۷ تی اعلام کرد که تمامی گوشی‌های وان پلاس در آینده از صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی بهره‌مند خواهند بود. اعلام این خبر بدان معنا است که مدل‌های وان پلاس ۸ و ۸ پرو به صفحه‌نمایش‌های ۹۰ هرتزی مجهز خواهند بود. این در حالی است که شایعات منتشر شده حاکی از تجهیز مدل ۸ پرو به پنل صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی است.
وان پلاس پرو ۸ نخستین گوشی هوشمند این برند با یک صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی است

در همین راستا، مکس جی از فعالان حوزه تکنولوژی و صنعت گوشی‌های هوشمند با ارسال تصویری در حساب کاربری توئیتر خود با کپشن «یک حرفه‌ای باش» سروصدای زیادی به پا کرد. بسیاری در ابتدا تصور کردند که وی درحال اشاره به گوشی گلکسی اس ۱۱ سامسونگ مجهز به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی است اما کمی بعد این فعال حوزه تکنولوژی تأیید کرد که توئیت وی در اشاره به محصول جدید وان پلاس ۸ پرو بوده که به‌زودی و با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی به بازار عرضه خواهد شد.


با اینکه مدت زمان نسبتا زیادی به معرفی رسمی و عرضه وان پلاس ۸ و پرو ۸ باقی مانده، بررسی های صورت‌گرفته از سوی کارشناسان و فعالان صنعت تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند حاکی از شباهت بسیار زیاد دو مدل به یکدیگر بوده و وان پلاس دوربین سلفی را در هر دو گوشی جدید خود به گوشه بالای صفحه‌نمایش انتقال داده است. با این حال، مدل وان پلاس ۸ از دوربین سه‌گانه و مدل ۸ پرو از دوربین چهارگانه بهره‌مند خواهند بود.چنانچه ادعای مکس جی درست باشد، وان پلاس پرو ۸ نخستین گوشی هوشمند این شرکت چینی است که با یک صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی به بازار می آید؛ خصوصا که بعید به‌نظر می‌رسد، وان پلاس برای مدل وانیلا ۸ خود از چنین نمایشگری استفاده کند.




منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار