کد خبر: ۲۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 11
سیگما لنزهای جدید ۲۴-۷۰ میلی‌متری f/2.8 DG DN را برای دوربین‌های فول‌فریم و بدون آینه معرفی کرده است.
به گزارش آی تابناک : لنز جدید سیگما که با فاصله کانونی ۲۴-۷۰ میلی‌متری رونمایی شده، به‌زودی دردسترس قرار خواهند گرفت. این لنز جدید دومین لنز DN Art است که برای دوربین‌های فول‌فریم بدون آینه با f/2.8 DG DN طراحی شده و مدل بعدی لنز ۱۴-۲۴ میلی‌متری f/2.8 DG DN Art است.

به‌گفته‌ی سیگما، لنز جدید ۲۴-۷۰ میلی‌متری f/2.8 به‌لطف طراحی پیچیده و پیشرفته از بهترین عملکرد نوری بهره می‌برد. همچنین، کوچک‌تر و سبک‌تر از همتایان خود است و وضوح چشمگیری دارد که این وضوح در حالت بزرگ‌نمایی نیز ارائه می‌شود.

سیگما درباره‌ی این لنز جدید چنین می‌گوید:

این لنز زوم با استفاده از سه عدسی آسفریک یا ناکروی، انحرافاتی از قبیل انحراف کروماتیک محوری یا ناهنجاری‌های ساژیتال را از بین می‌برد که اصلاح آن‌ها در عملیات پس پردازش (Post-processing) سخت است. درنهایت، نیز رزولوشن را تنظیم می‌کند و یکنواختی و عملکرد نوری بهتری از مرکز تا حاشیه‌ها در سراسر محدوده‌ی زوم به‌ارمغان می‌آورد.

لنز سیگما

در قسمت جلو لنز، پوشش چند لایه‌ی Super Sigma و پوشش نانو متخلخل قرار دارد که به لنزها در رسیدن به کنتراست و وضوح بیشتر و هنگام عکس‌برداری با نور شدید به کاهش روشنایی کمک می‌کند. ازلحاظ ساختاری، این لنزها هم ضدگردوغبار و هم ضدلک هستند. قفل زوم هم روی بدنه‌ی این لنز وجود دارد تا از تغییر تنظیمات زوم به‌طور ناگهانی جلوگیری شود.

از دیگر مشخصات این لنز حداکثر بزرگ‌نمایی ۱: ۲/۹ (عریض) و ۱: ۴/۵ (تله) و حداقل فاصله‌ی فوکوس ۱۸ سانتی‌متر یا ۷ اینچ است. قفل هود لنز و دیافراگم گرد ۱۱ تیغه‌ای نیز در این لنز ارائه شده است. سیگما لنز ۲۴-۷۰ میلی‌متری خود را در مانت E و L از اواسط نوامبر سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد کرد؛ اما هنوز قیمت این لنز مشخص نشده است.



منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار