کد خبر: ۲۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 11
هفته پیش شیائومی Mi CC9 Pro و Mi Note 10 مجهز به دوربین اصلی 5گانه معرفی شدند. با شمارش دوربین سلفی مجموعاً 6 دوربین در هرکدام از این دو دستگاه به کار رفته است.
به گزارش آی تابناک : هفته پیش شیائومی Mi CC9 Pro و Mi Note 10 مجهز به دوربین اصلی 5گانه معرفی شدند. با شمارش دوربین سلفی مجموعاً 6 دوربین در هرکدام از این دو دستگاه به کار رفته است. بسیاری از کاربران خواهان امکان استفاده از این ترکیب 5گانه به عنوان دوربین سلفی وجود هستند و شیائومی اخیراً پتنتی به ثبت رسانده که این امکان را فراهم می‌کند.

Xiaomi-Foldable-phone-pop-up-penta-camera (3).jpg

بر اساس این پتنت که روز جمعه 8 نوامبر به ثبت رسیده، شیائومی احتمالاً در پی ساخت دستگاهی با دوربین 5گانه مجهز به مکانیسم آسانسوری است. نمایشگر این دستگاه بر خلاف گلکسی فولد سامسونگ به بیرون خم می‌شود و بسته به نحوه در دست گرفتن آن، دوربین 5گانه دستگاه می‌تواند به عنوان دوربین سلفی یا دوربین پشتی عمل کند.

وقتی نمایشگر دستگاه کاملاً باز باشد، دوربین‌ها در سمت چپ و به طرف جلو قرار خواهند داشت. سمت چپ دستگاه قسمت ضخیم‌تر دستگاه است و علاوه بر دوربین‌ها، میزبان باتری و دیگر ادوات دستگاه نیز هست.

Xiaomi-Foldable-phone-pop-up-penta-camera (2).jpg

در نظر داشته باشید که ثبت پتنت لزوماً به معنای عرضه دستگاهی با به کارگیری آن در آینده‌ای نزدیک نیست. در بسیاری از موارد پتنت‌ها تنها به عنوان طرح‌هایی روی کاغذ باقی مانند.

شیائومی هنوز از گوشی تاشوی خود رونمایی نکرده است. با این حال طی ماه‌های گذشته شاهد انتشار ویدئوهایی از نمونه‌های توسعه یافته و زنده این محصول بوده‌ایم. شیائومی همچنین از Mi Mix Alpha با نمایشگر خمیده دو طرفه رونمایی کرده بود.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار