کد خبر: ۲۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 11
چند روز پیش وان پلاس عکسی تاریک در توییتر منتشر کرد که عنوان «به زودی» را هم برای آن انتخاب کرده بود. همگان تصور می‌کردند که قرار است شاهد محصولی جدید باشیم. اما همگان اشتباه تصور می‌کردند و با توجه به تصویر کاملی که این کمپانی امروز منتشر کرده است، می‌توان گفت که محصول جدید یک پیانو است؛ اما نه یک پیانو معمولی.
به گزارش آی تابناک : وان پلاس این پیانو را از ۱۷ دستگاه وان پلاس 7T Pro ساخته است که با دقت فراوان کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این کمپانی کیبورد این پیانو را با وسواس و دقت خاصی کنار یکدیگر قرار داده و صفحه 7T Pro با تکنولوژی Fluid Display و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی هم به نواختن روان این پیانو کمک شایانی کرده است.

البته قرار نیست این کمپانی محبوب OnePlus Phone piano را به فروش برساند. با این حال اگر جز افرادی هستید که علاقه دارند با این پیانو آهنگی را بنوازند، باید در یکی از کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان یا فنلاند باشید تا بتوانید شانس نواختن با این پیانو را داشته باشید.

وان پلاس

در ادامه می‌توانید برنامه تور اروپایی وان پلاس را برای این پیانو عجیب مشاهده کنید:

  • ۱۰ نوامبر از ساعت ۱۲ در ریوربنک لندن انگلستان
  • ۱۲ نوامبر از ساعت ۱۰ در کمپ دو مارس پاریس فرانسه
  • ۱۴ نوامبر از ساعت ۱۰ در هرن گاسه روتنبرگ او در تاور آلمان
  • ۱۶ نوامبر از ساعت ۱۲ در هلسینکی هال و ایستگاه مرکزی هلسینکی فنلاند

وان پلاس همچنین از پیانیست مشهور کریم کمر (Karim kamar) نیز درخواست کرده است تا در این تور اروپایی این کمپانی را همراهی کند. همچنین در صورتی که بخواهید بلیت حضور در این تور را به شخص دیگری هدیه دهید، این کمپانی محبوب چینی امکان هدیه دادن بلیت را برای شما فراهم کرده است تا دوستان خود را نیز در این تجربه منحصر به فرد شریک کنید.



منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار