کد خبر: ۲۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 10
اپلیکیشن های چینی طی سه ماه بالغ بر ۷۴۵ میلیون دلار از کاربران آمریکایی درآمد داشته اند که از گسترش بازار آنها علی رغم تلاش های آمریکا برای محدودسازی آن حکایت دارد.
به گزارش آی تابناک : اپلیکیشن های  توسعه یافته توسعه موسسات چینی یا اپ هایی با سرمایه گذاری گسترده از سوی این کشور در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ صدها میلیون دلار درآمد داشته اند.

از کل این مبلغ ۷۴۵ میلیون دلار از کاربران ساکن آمریکا تامین شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر رشد ۶۵ درصدی است. این درآمد هنگفت برابر با ۲۲ درصد از کل ۳.۴۳ میلیارد دلاری است که کاربران برای ۱۰۰ اپ برتر دنیا هزینه کرده اند.

اپلیکیشن های چینی

Sensor Tower در این مطالعه تنها روی ۱۰۰ اپ برتر ارائه شده در استورهای گوگل و اپل تمرکز کرده است. از کل این ۱۰۰ اپ ۲۵ مورد چینی بوده اند که نسبت سال گذشته از افزایش ۱۹ درصدی سهم چین خبر می دهد. مبلغ هزینه شده توسط کاربران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد افزایش یافته که بخشی از آن شامل حال چینی ها نیز شده است.

۲۵ اپلیکیشن برتر چینی ها عمدتا گیم های توسعه یافته توسط کمپانی های صاحب نام «تنسنت» و «جاینت» هستند. برترین اپ چینی در این فهرست «پابجی موبایل» است که نسخه اصلی، پی سی و کنسول آن توسط کمپانی کره ای Bluehole توسط یافته اما تولید نسخه های iOS و اندروید آن بر عهده تنسنت قرار داشته است.

توسعه دهندگان چینی در حالی توانسته اند جای پای خود را در میان کاربران آمریکایی محکم کنند که دولت این دو کشور با هم در نبرد تجاری به سر برده و تعرفه هایی را علیه یکدیگر اعمال کرده اند. در تازه ترین مورد قانونگذاران آمریکایی به بهانه سانسور محتوا توسط اپ های چینی خواستار تحقیق و تفحص در مورد کمپانی ByteDance، توسعه دهنده TikTok شده اند.

 

تماشا کنید: رونمایی MIT از مکعب های رباتیک خودران با قابلیت تغییر شکل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار