کد خبر: ۲۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 07
اگرچه گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی تاشو سامسونگ در سال جاری معرفی شد و به دلیل ایرادات مهندسی کاربران مدت بیشتری را برای ملاقات با آن منتظر ماندند ولی خبرهای واصله از برنامه بزرگ سامسونگ برای فروش بیش از 5 میلیون دستگاه گوشی تاشو خبر می‌دهند که باورش برای ما کمی سخت است.
به گزارش آی تابناک : «ما می‌خواهیم بازار گوشی‌های تاشو را غبضه کنیم!» این به احتمال فراوان شعاری است که باید برای برنامه فروش سال آینده سامسونگ در حوزه محصولات نو در نظر بگیریم.

دی جی کو، مدیر عامل شرکت Samsung Mobiles طی هفته گذشته در رویدادی با نام AI Forum در شهر سئول حاضر شد تا در جمعی که هدفش صحبت و تبادل نظر در مورد فناوری‌های آینده بود شرکت کند. در این رویداد، آقای کو در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در مورد آینده دنیای گوشی‌های تاشو در برنامه‌های سامسونگ گفت که این شرکت کره‌ای قصد دارد سال آینده را با فروشی بسیار قابل توجه در حوزه گوشی‌های تاشو به پیش ببرد.

اما اگر تصور کنید که گلکسی فولد تنها گوشی تاشو سامسونگ است باید در تفکرات خود کمی تجدید نظر کنید. سامسونگ از چند سال پیش سری گوشی‌های خاصی با نام Galaxy W را طراحی و در بازار شرق آسیا عرضه می‌کند که مربوط به گوشی‌های تاشو با ساختار سنتی است.

fold-2.jpg

طی برنامه‌های جدید شرکت، گوشی Galaxy W20 جدیدترین محصول این سری خواهد بود که به جای ساختار دارای دکمه‌های فیزیکی در آن از نمایشگر تاشو استفاده خواهد شد و به این ترتیب سامسونگ می‌تواند تجارت گوشی‌های تاشو خود را در فرم فاکتوری متفاوت نیز دنبال کند.

این گوشی که ساختاری با مشخصات پرچمدار برای آن در نظر گرفته می‌شود در سال جدید میلادی و به صورت ویژه برای بازار چین عرضه می‌شود و در کنار نمایشگر تاشو و سخت‌افزار پرچمدار خود از ارتباط 5G نیز برخوردار خواهد بود.

اگرچه گلکسی فولد در ابتدای معرفی قیمت بسیار بالایی در حدود 2000 دلار را به خود می‌دید ولی آنچه باید به عنوان یک حقیقت از سوی سامسونگ پذیرفته شود این است که برای فروش میلیونی باید روی اعدادی به مراتب کمتر و شاید زیر 500 دلار برای قیمت یک گوشی تاشو حساب شود.

fold-3.jpg

به هر حال هدف‌گذاری سال آینده سامسونگ به ما می‌گوید که اتفاقات مهمی در پیش است و اگر به همراه چین، دیگر کشورهای دنیا نیز مقصد گوشی‌های تاشو سامسونگ باشند باید منتظر فرم فاکتوری جدید همراه با ارزش خرید بالاتر و آمدن به حوزه قیمت زیر 500 دلار باشیم که البته از سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده فعلی گوشی‌های هوشمند دنیا بعید نیست.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار