کد خبر: ۲۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 31
کمپانی ال جی الکترونیک گزارش فصل مالی سوم خود را منتشر کرد که در مجموع نتایج نوید بخش است. این سازنده کره‌ای بیشترین فروش در ماه‌های ژوئیه و سپتامبر را ثبت کرده و بیشترین سود آوری را طی 10 سال اخیر داشته است.
به گزارش آی تابناک : کمپانی ال جی الکترونیک گزارش فصل مالی سوم خود را منتشر کرد  که در مجموع نتایج نوید بخش است. این سازنده کره‌ای بیشترین فروش در ماه‌های ژوئیه و سپتامبر را ثبت کرده و بیشترین سود آوری را طی 10 سال اخیر داشته است. با این حال کسب و کار موبایل این کمپانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش جدی فروش را تجربه کرده است.

هرچند ال جی موفق شده ضرر عملیاتی کسب و کار موبایل خود را از 268 میلیون دلار به 138.2 میلیون دلار برساند، اما در عین حال کاهش 24.5 درصدی فروش را تجربه کرده است. این سازنده کره‌ای می‌گوید علت اصلی کاهش فروش گوشی‌های این کمپانی، رقابت شدید در بازار موبایل است. اما آنچه که به ال جی کمک کرده عملکرد امیدوار کننده‌ای داشته باشد، فروش محصولات 5G و عمدتاً در کشور کره جنوبی است. فروش محصولات 5G به ال جی کمک کرده ضرر عملیاتی خود را از 19.4 درصد به 10.6 درصد برساند، هرچند که هنوز نگران کننده است و نمی‌تواند نشانه خوبی باشد.
این کمپانی امیدوار است تعداد بیشتری گوشی G8X ThinQ به فروش برساند که از صفحه نمایش دوتایی بهره می‌برد. در عین حال ال جی به فروش محصولات گران قیمت خود، چون تلویزیون‌های OLED وابسته است.

هرچند ال جی به فروش محصولات جدید خود؛ به ویژه در فصل خرید تعطیلات سال نو میلادی امیدوار است، اما هزینه‌های بازاریابی محصولات جدید می‌تواند باعث تنزل عملکرد مالی این کمپانی در انتهای فصل پیش رو شود.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار