کد خبر: ۲۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 31
طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده آیفون 2020 با مودم کوالکام X55 5G و چیپست 5 نانومتری A14 بایونیک به بازار عرضه خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : اپل سه مدل از آیفون های سال بعد را با مودم نسل پنجم کوالکام X55 به بازار خواهد فرستاد. این مودم در کنار چیپست جدید اپل یعنی A14 بایونیک قرار خواهد گرفت که برای اولین بار با فناوری لیتوگرافی 5 نانومتری ساخته می شود.

پیش از این شایعاتی در مورد عرضه عرضه آیفون 2020 با مودم 5G منتشر شده بودند. خبر عرضه سه مدل آیفون 2020 با مودم 5G قبلاً منتشر شده بود و تحلیلگران موسسه جی‌پی مورگان نیز پیش بینی کرده بودند آیفون های 2020 با نمایشگر اولد و مودم 5G به بازار عرضه می شوند.

احتمالا آیفون 2020 با مودم کوالکام X55 5G و چیپست 5 نانومتری A14 بایونیک به بازار عرضه می شود

حالا چند ماه پس از پایان یافتن دعوای حقوقی اپل و کوالکام، مدل دقیق مودمی که اپل قصد دارد از آن در آیفون های سال بعد استفاده کند مشخص شده است. اپل با خرید کسب و کار موبایل اینتل در اوایل خرداد ماه 98، قصد دارد در آینده مودم آیفون ها را خودش بسازد.

در ادامه گزارش سایت Nikkei نوشته شده که اپل می خواهد با صرف نظر از فرآیند 7 نانومتری چیپست A12 بایونیک، چیپست سال بعد خود را با فرآیند لیتوگرافی 5 نانومتری تولید کند. گزارش شده رقیب اپل یعنی شرکت هواوی نیز در حال ساخت چیپست Kirin 1000 با فناوری لیتوگرافی 5 نانومتری است و سال آینده از آن برای اولین بار در سری میت 40 استفاده خواهد کرد.

پیش بینی می شود آیفون های 2020 علاوه بر بهره مندی از مودم 5G و چیپست جدید، برای اولین بار از سال 2017 با ظاهر جدید و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شوند. احتمال دارد کمپانی کوپرتینویی در کنار رونمایی از سه آیفون پرچمدار در سال آینده، از یک آیفون ارزان قیمت و جانشین مدل SE نیز رونمایی کند.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار