تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 March 31
«محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد تمام برنامه های امسال باید در راستای تسریع تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) قرار گیرد.
با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و نام گذاری سال 1395 به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و دستور رئیس جمهوری، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه شنبه تشکیل شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست حمایت از تولید داخلی را ضروری دانست و ادامه داد: با حمایت از تولید داخلی و افزایش توان بخش خصوصی در حوزه ICT می توانیم به افزایش اشتغال جوانان و رفع بیکاری کمک کنیم و بنابراین این موضوع یکی از اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

واعظی با تاکید بر بومی سازی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور افزود: با توجه به اینکه بازدهی سرمایه گذاری حوزه ICT در دنیا بسیار خوب است، ارتقای توان داخلی و بومی سازی می تواند به افزایش ثروت ملی کمک کند.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های ارتباطی در همه بخش های اقتصادی تاثیرگذار است و منجر به کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری می شود، گفت: توسعه زیرساخت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به تحقق اقتصاد مقاومتی در همه بخش های نظام کمک می کند و بر این اساس، این موضوع وظیفه و مسئولیت ما را دو چندان خواهد کرد.
منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار