کد خبر: ۲۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 30
و در نهایت پس از مدت‌ها شایعه و اخبار غیر رسمی، کمپانی «انویدیا» به طور رسمی کنسول سرگرمی جدید خود با نام SHIELD را در نسخه جدید رونمایی کرد. نسخه جدید کنسول سرگرمی این شرکت در دو مدل و با دو قیمت متفاوت عرضه می‌شود که به نظر می‌رسد مقداری کمتر از قیمت مورد انتظار ما است.
به گزارش آی تابناک : کنسول‌های انویدیا شیلد در مدل‌های SHIELD TV و SHIELD TV Pro، به ترتیب با قیمت‌های 149 و 199 دلار معرفی شدند. کنسول‌های جدید SHIELD با عملکرد بالاتر به نسبت نسخه پیشین، بهترین گزینه ارزان قیمت برای سرگرمی‌های خانگی، اجرای برخی بازی‌ها و ... هستند که این بار با تکیه بر هوش مصنوعی، قابلیت‌های به مراتب بیشتری را در اختیاری کاربران خود قرار خواهند داد.

کنسول‌های سرگرمی NVIDIA از نسخه جدید پردازنده Tegra X1 بهره می‌برند که ساخت همین کمپانی بوده و به نسبت مدل پیشین تا 25 درصد سریع‌تر است. یکی از ویژگی کنسول‌های جدید SHIELD پشتیبانی از تکنولوژی بصری Dolby Vision و تکنیک صوتی Dolby Atmos برای ارائه بهترین تصویر و صدایی فراگیر است. به گفته انویدیا، Tegra X1 در ترکیب با قابلیت‌های پردازش هوش مصنوعی، عملکرد خیره کننده‌ای را در تصاویر 4K و ارتقاء تصاویر HD به وضوح‌های بالاتر به نمایش خواهند گذاشت.

SHIELD-02.jpg

هر دو کنسول از سیستم عامل Android TV بهره برده و قادر به نمایش محتوای ده‌ها پخش کننده آنلاین هستند. همچنین اجرای بازی‌های اندرویدی نیز در آنها ممکن شده است. این دو کنسول از پس سنگین‌ترین بازی‌های اندرویدی نیز برخواهند آمد. آنها از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی کرده و برای این منظور، انویدیا یک میکروفون را بر روی ریموت کنترل آنها قرار داده است. در هر دو کنسول از حافظه ذخیره سازی پر سرعت استفاده شده است؛ 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ویژگی هر دو مدل بوده و نسخه پرو از 3 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

یکی از ویژگی‌های کنسول‌های NVIDIA SHIELD، اتصال به سرویس گیمینگ GeForce NOW است. از این رو می‌توان آن را به عنوان یک کنسول بازی خانگی هم مورد استفاده قرار داد. دو درگاه USB 3.0 یا USB 3.1 بر روی آنها تعبیه شده است؛ در نتیجه پخش محتوا از روی هارد دیسک و به طور کلی ذخیره سازهای خارجی هم برای آنها ممکن شده است. نسخه پیشین از کنسول سرگرمی SHIELD فروش بالایی را تجربه کرده بود؛ با توجه به قیمت‌های جدید، پیش بینی می‌شود که SHIELD TV و SHIELD TV Pro هم مسیر گذشته را تکرار کنند.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار