کد خبر: ۲۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 30
«تیم کوک»، مدیرعامل اپل عرضه ایرپاد پرو را با تغییر تصویر پروفایل خود در توییتر جشن گرفت.
به گزارش آی تابناک : دقایقی پس از معرفی ایرپاد پرو برخی از کاربران توییتر متوجه شدند تیم کوک تصویر پروفایل خود را در این سایت تغییر داده است. در نگاه اول، تغییری در تصویر جدید در مقایسه با عکس قبلی به چشم نمی خورد و حتی در نوع لبخند زدن و لباسی که کوک بر تن کرده تغییری حس نمی شود. اما اگر خوب به گوش های کوک دقت کنید متوجه ایرپاد پرو می شوید:

تیم کوک تصویر پروفایل خود در توییتر را تغییر داد تا عرضه ایرپاد پرو را جشن بگیرد

معلوم نیست مدیرعامل اپل تصویر پروفایل خود را قبل از رونمایی رسمی از ایرپاد پرو تغییر داده یا پس از آن، ولی تشخیص این محصول با اسپیکر مربعی مشکی رنگ در پشت ایرفون ها کار ساده ای است چون این طراحی در نسل های قبلی ایرپاد به کار نرفته بود.

روز گذشته اپل به طور ناگهانی از جدیدترین ایرفون پریمیوم بیسیم خود به نام ایرپاد پرو رونمایی کرد. این محصول با طراحی جدید و قابلیت حذف نویز به قیمت 250 دلار از فردا (8 آبان) به بازار عرضه شده و هم اکنون از سایت اپل قابل پیش خرید است.

اپل در بدنه ایرپاد پرو میکروفون هایی را قرار داده که صداهای مزاحم محیط را تشخیص می دهند و سپس ایربادها عملیات حذف نویز را انجام می دهند. فناوری حذف نویز در این محصول با نرخ 200 بار در ثانیه با صدای محیط تطبیق پیدا می کند.

ایرپاد پرو از قابلیتی به نام «اکولایزر انطباقی» بهره می برد که به طور اتوماتیک موزیک را با توجه به شکل گوش کاربر تنظیم می کند و به لطف سرگوشی های انعطاف پذیر به خوبی درون گوش ها جای می گیرد.




منبع : دیجیاتو

از دیگر ویژگی های ایرپاد پرو می توان به پشتیبانی از شارژ بیسیم و فرامین صوتی دستیار هوشمند سیری، مقاومت در برابر عرق و آب، 4.5 شارژدهی با یک بار شارژ و دوام یک روزه به کمک قاب شارژ اشاره کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار