کد خبر: ۲۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 30
بعد از آنکه ادوبی مجوزهای لازم برای ادامه حضورش در ونزوئلا را از دولت ترامپ دریافت کرد، حالا کاربران ونزوئلایی می توانند بار دیگر به سرویس های آن از قبیل فتوشاپ و ایلاستریتور دسترسی پیدا کنند.
به گزارش آی تابناک : اعلام این خبر پس از یک ماه عدم حضور ادوبی در این کشور صورت می گیرد که به خاطر تحریم های دولت ترامپ رخ داد و به موجب آن حساب های کاربری شهروندان ونزوئلائی در کلیه سرویس های ارائه شده توسط ادوبی به حالت تعلیق در‌آمد.

در بیانیه خبری ادوبی پیرامون بازگشت آن به ونزوئلا آمده است:

ما بعد از مذاکره با دولت آمریکا مجوز ارائه محصولات و خدمات رسانه های دیجیتال خود در ونزوئلا را دریافت کردیم. به لطف این اتفاق ما حالا می توانیم به مشتریان خود اطلاع دهیم که دسترسی آنها به Creative Cloud و پرتفوی Document Cloud مجددا برقرار می شود و بار دیگر میتوانند از کلیه محتوای خود در این اکانت ها استفاده نمایند.

ادوبی در ابتدا اعلام کرده بود که سرویس های رایگان آن از جمله Behance دیگر در ونزوئلا قابل دسترس نیستند و به موجب فرمان ریاست جمهوری آمریکا امکان آنکه وجوه پرداختی کاربران را به آنها عودت دهد وجود ندارد. این شرکت دو روز بعد سیاست های خود را به روز رسانی کرد و اعلام نمود که ونزوئلایی ها همچنان می توانند به Behance دسترسی داشته باشند و تا پایان ماه پول آنها را پس خواهد داد. ادوبی همچنین امروز را به عنوان آخرین مهلت ونزوئلایی ها برای دریافت بکاپ از فایل هایشان روی حساب های کاربری Creative Cloud اعلام کرده بود اما براساس بیانیه جدید برای دلجویی از کاربران این اکانت ها، ۹۰ روز دیگر برای استفاده رایگان از خدمات ادوبی در اختیار آنها قرار می گیرد.

در مورد کاربرانی هم که پیشتر اکانت های خود را لغو کرده بودند و وجوه پرداختی شان را پس گرفته بودند ادوبی تا اواسط آبان ماه با آنها تماس میگیرد تا در رابطه با تجدید اشتراکشان اطلاعات لازم را در اختیارشان بگذارد.

این خبر در حالی منتشر می شود که جمعه پیش مشخص شد ۷.۵ میلیون حساب کاربری  Creative Cloud هک شدند و دیتای مربوط به مشتریان آنها از جمله آدرس ایمیل، شماره شناسایی و اطلاعات اشتراک آنها لو رفت. البته در جریان این اتفاق هیچگونه پسورد یا اطلاعات پرداختی فاش نشد اما همچنان احتمال ترتیب داده شدن حملات فیشینگ علیه قربانیان این اتفاق وجود دارد.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار