کد خبر: ۲۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 28
شرکت تایوانی MSI امروزه به عنوان یکی از بزرگان صنعت سخت افزار و لپ تاپ شناخته می‌شود؛ این شرکت سال‌های اخیر با یک خیزش بزرگ در زمینه تغییر روند و طراحی محصولات خود، بخش بزرگی از بازارهای جهانی را تصاحب کرده است.
به گزارش آی تابناک : شرکت تایوانی MSI امروزه به عنوان یکی از بزرگان صنعت سخت افزار و لپ تاپ شناخته می‌شود؛ این شرکت سال‌های اخیر با یک خیزش بزرگ در زمینه تغییر روند و طراحی محصولات خود، بخش بزرگی از بازارهای جهانی را تصاحب کرده است. به عنوان مثال MSI نخستین برند پُر فروش در زمینه لپ تاپ‌های گیمینگ است. حال نام این شرکت را در بین 20 برند برتر تایوان می‌بینیم که پاسخی به تلاش آنها در طی سال‌های اخیر است.

انستیتوی تحقیقات اقتصادی تایوان (TIER) با همکاری Interbrand، به مانند سال‌های گذشته برترین برندهای کشور تایوان را معرفی کرده‌اند. انتخاب برندهای برتر نه تنها در حوزه فناوری و دیجیتال، بلکه در زمینه‌های دیگر نیز صورت می‌گیرد. MSI با شاخص رشد بالا در یک سال اخیر، حالا در بین 20 برند برتر تایوان قرار دارد.

تایوان مقر اصلی بزرگ‌ترین تولید کنندگان سخت افزار جهان بوده و از این رو نقش مهم و استراتژیک آن را نمی‌توان نادیده گرفت. این لیست شامل 100 برند برتر است که نام MSI در بین 20 کمپانی نخست لیست دیده می‌شود. این لیست با نام Top 100 Most Valuable Global Brands، از ارزش بالایی در بین شرکت‌ها برخوردار است؛ دلایل رشد کمپانی MSI در طول سال‌های اخیر چیست؟

MSI-BRAND-02.png

این شرکت با تکیه بر تجارب خود در زمینه تولید محصولات سخت افزاری، به خوبی نیازهای کاربران را شناسایی کرده و محصولات خود را با آنها تطبیق داده است. استفاده از ویژگی‌های متعدد که یک برتری چشمگیر در برابر رقبا هستند، و همچنین تنوع در طراحی و قیمت گذاری، از جمله دلایل رشد MSI به شمار می‌روند. بدون شک فراموش نکرده‌ایم که در دو سال گذشته، رکوردهای متعدد اورکلاک به نام مادربردهای این شرکت ثبت شده و به گفته این شرکت، بخش اعظم رشد خود را مدیون سخت افزارهای گیمینگ و مخصوص بازی بوده است.

در حوزه نوت بوک و لپ تاپ‌های مخصوص بازی و ایستگاه کاری، MSI به برندی شناخته شده مبدل شده و بخش بزرگی از این بازار را با اقتدار در اختیار دارد، به طوری که کار را برای رقبای خود دشوار کرده است. برخی از برندهای رقیب، با تثبیت جایگاه خود در بازار، بهبود طراحی و روند بهبودی محصولات خود را فراموش کرده‌اند؛ هرچند که آنها از این اشتباه درس گرفته و حالا به دنبال بازگشت به جایگاه پیشین هستند، اما MSI با پیش گرفتن یک راه متفاوت از رقبا، اعتماد کاربران و گیمرها را جلب کرده است.

چیزی در حدود 30 سال از حضور MSI در بازار IT می‌گذرد؛ این کمپانی در سال 1986 افتتاح شده و حالا به یکی از برترین برندهای تولید کننده کارت گرافیک، مادربرد، لپ تاپ، مانیتور، کامپیوترهای آماده و ... شده است. محصولات این شرکت اینک در بیش از 120 کشور جهان عرضه می‌شوند.



منبع : شهر سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار