کد خبر: ۲۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 26
از جمله متدهای فروش موفق محصول، ایجاد اشتیاق در میان مشتریان پیش از عرضه محصول است. مایکروسافت نیز با در پیش گرفتن چنین سیاستی و با تائید دوربینی تراز اول، به دنبال تضمین فروشی موفق برای گوشی Surface Duo است.
به گزارش آی تابناک : دوشنبه گذشته، مایکروسافت با برگزاری همایشی به پیش نمایش Surface Duo و Surface Pro X پرداخت. خبرنگار وبسایت Windowsarea نیز در این همایش حضور داشت و سوال قشر بزرگی از کاربران را در مقابل مسئولین مایکروسافت مطرح کرد. ماجرای دوربین Surface Duo به چه صورت خواهد بود؟

در نخستین همایش مایکروسافت (Surface Event روز 2 October) تصاویری از Surface Duo منتشر شده که نشان‌دهنده دوربینی غول‌پیکر قرار گرفته در قسمت پشتی این دستگاه بود. با این حال از این دوربین در نمونه‌های اولیه Surface Duo در همایش اخیر برلین خبری نبود.

Surface-Neo-Camera.png

(تصویری از دوربین غول‌پیکر Surface Duo)

درست همانند انسان‌های اولیه، مسیر برقراری ارتباط ما در حال حرکت به سمتی است که کمتر از جمله‌های کامل استفاده کنیم و در عوض بیشتر با اشکال، تصاویر و اموجی‌ها احساسات و احوال خود را بیان کنیم. از همین رو می‌توان گفت استفاده از دوربین‌ها در حال گسترش است و عرضه دستگاه بدون دوربین از سوی مایکروسافت چندان منطقی نیست.

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، در همایش اخیر برگزار شده از مایکروسافت درباره دوربین پشتی Surface Duo سوال شد. یکی از مسئولان این شرکت در پاسخ به این سوال گفت: «ما از نگرانی‌های مردم در این باره آگاه هستیم.»

وی در ادامه با اشاره به اینکه نمونه‌های به نمایش درآمده نسخه‌های اولیه و ناکاملی از این دستگاه هستند افزود: «مشغول کار روی دوربینی تراز اول برای Surface Duo هستیم.»

در بخش دوربین سلفی نیز، مایکروسافت به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که می‌توان با به کارگیری آن ماژول دوربینی حرفه‌ای را دوربین بدنه باریک اسمارت‌فون‌های امروزی جای داد.

بدون شک مایکروسافت برای جذاب ماندن این مسئله برای کاربران و همچنین حذف جو رقابتی با سایر تولیدگنندگان، مشخصات دقیقی از دوربین‌های Surface Duo منتشر نخواهد کرد. با این حال، با توجه به اظهار نظر رسمی آن‌ها می‌توان انتظارات زیادی از دوربین این دستگاه داشت.




منبع :شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار