کد خبر: ۲۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 24
در حال حاضر سریع‌ترین درایوهای SSD مبتنی بر پروتکل NVME و گذرگاه PCI-E هستند. با ترکیب چند درایو اس اس دی و پیکربندی RAID، می‌توانید به سرعت‌های خیره کننده دست پیدا کنید.
به گزارش آی تابناک : در حال حاضر سریع‌ترین درایوهای SSD مبتنی بر پروتکل NVME و گذرگاه PCI-E هستند. با ترکیب چند درایو اس اس دی و پیکربندی RAID، می‌توانید به سرعت‌های خیره کننده دست پیدا کنید. AORUS Gen4 AIC محصول جدید کمپانی GIGABYTE همان چیزی است که می‌تواند به عنوان پر پرواز آرزوهای ما مورد استفاده قرار گیرد.

کمپانی «گیگابایت» که به تازگی وارد حوزه تولید درایوهای SSD شده است، یک محصول جدید موسوم به AORUS Gen4 AIC را معرفی کرده است؛ شباهت نام آن با درایو اس اس دی فعلی این کمپانی، می‌تواند کاربران را گمراه کند. AORUS Gen4 AIC یک آداپتور ماژول‌های SSD M.2 است که می‌تواند از 4 ماژول M.2-22110 یا M.2-2280 پشتیبانی کند. کاربران می‌توانند 4 ماژول M.2 را درون آن نصب کرده و از آرایش RAID استفاده کنند.

GIGA-ADAP-03.jpg

این محصول از گذرگاه PCI-Express 4.0 برای ارتباط با سیستم بهره گرفته و می‌توانید از SSDهایی با کنترلرهای سازگار با این گذرگاه استفاده کنید. هر اس اس دی می‌تواند از یک بأس PCI-Express 4.0 x4 برای ارتباط بهره گرفته و در نتیجه باید بگوییم که بر خلاف برخی از SSDهای مبتنی بر اسلات PCI-E، AORUS Gen4 AIC بر روی اسلات کامل PCI-Express 4.0 x16 نصب خواهد شد.

گیگابایت آداپتور AORUS Gen4 AIC را بسیار نزدیک به معرفی مادربردهای TRX40 و پردازنده‌های نسل سوم Ryzen Threadripper معرفی کرده است؛ دلیل این مسئله استفاده از گذرگاه‌های بیشتر PCI-Express 4.0 به نسبت مادربردهای X570 است. کاربران می‌توانند یک اسلات کامل را به AORUS Gen4 AIC اختصاص داده و از سریع‌ترین سرعت موجود بهره ببرند.

GIGA-ADAP-01.jpg

این محصول دارای یک هیت سینک پیشرفته به همراه پد حرارتی و یک فن به منظور دفع حرارت موجود است. یک فن 5 سانتی متری در انتهای PCB به چشم می‌خورد. AORUS Gen4 AIC دارای چراغ‌های LED به منظور نمایش فعالیت و برخی جزئیات عملکردی است. پیش‌بینی می‌شود که این محصول با قیمتی در حدود 130 دلار روانه بازار شود. به نظر می‌رسد که با AORUS Gen4 AIC می‌توانید به سرعت رؤیایی خود دست پیدا کنید.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار