کد خبر: ۲۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 22
با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نخستین نهاد توسعه اشتغال پایدار در رسته فناوری اطلاعات وارتباطات ذیل برنامه اشتغال فراگیر، با عنوان «بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال» افتتاح می شود.
به گزارش آی تابناک : فردا، سی‌ام مهر‌ماه این نهاد با حضور مدیران ومسئولان عالی رتبه کشور، برخی از مدیران کسب و کارهای بخش خصوصی حوزه انیمیشن و استارت آپ‌های این حوزه هفته آینده، آغاز به کار می کند.

شایان ذکراست، ایجاد مراکز خلاقیت، آموزش و توانمند سازی افراد مستعد درحوزه انیمیشن، راه‌اندازی شبکه ملی تولید محتوای دیجیتال، تولید محتوا با هدف توسعه بازار محتوا در بازارهایی نظیر تبلیغات، آموزش، سرگرمی، بین الملل،  تولید محتوای محلی و ایجاد و توسعه شرکت های توانمند محتوای دیجیتال، عرضه محتوا در بازارهای بین‌المللی با تمرکز بر زبان‌های عربی، ترکی، کردی و بلوچی .... ، شکل‌دهی اجزای زیست ‌بوم توسعه کسب وکار مبتنی بر محتوای دیجیتال و سازماندهی و پشتیبانی از بنگاه‌های کسب و کار در بخش‌های مختلف اقتصادی، در یک زیست‌ بوم هدایت شده مبتنی بر محتوای دیجیتال از جمله اهداف راه اندازی این بنیاد ملی به شمار می‌رود.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار