کد خبر: ۲۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 20
این روزها استارت‌آپ‌های زیادی در زمینه ارائه خدمات سفر از فروش آنلاین بلیط گرفته تا هتل و اقامتگاه فعال هستند و هر کدام سهمی از محبوبیت بازار را به خود اختصاص داده‌اند.
به گزارش آی تابناک : این روزها استارت‌آپ‌های زیادی در زمینه ارائه خدمات سفر از فروش آنلاین بلیط گرفته تا هتل و اقامتگاه فعال هستند و هر کدام سهمی از محبوبیت بازار را به خود اختصاص داده‌اند. در این میان اما برخی از استارت‌آپ‌ها به دلیل ارائه خدمات مطلوب‌تر و همچنین توجه ویژه به موضوع خدمات پشتیبانی از مشتریان، محبوبیت و اعتبار بیشتری نزد مشتریان دارند.

حقیقت این است که پرداخت آنلاین هزینه خرید بلیط سفر، امکان بررسی و مقایسه قیمت بلیط سفر و هتل و...، ارائه خدمات پشتیبانی و... از امکاناتی است که بیشتر فعالان حوزه آنلاین سفر ارائه می‌دهند؛ اما آنچه مشتری به آن نیاز دارد، ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت در کنار فراهم آمدن امکان خرید سریع، ساده و امن بلیط سفر، هتل و تورهای مسافرتی است.

معتبرترین استارت‌آپ حوزه گردشگری در این زمینه علی باباست که این روزها شاهد تبلیغات گسترده آن با تمرکز بر ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب و به صورت خاص امکان استرداد هزینه خرید بلیط‌های چارتری و سیستمی غیرقابل استرداد هستیم.

استارت‌آپی دانش‌بنیان که امکان انتخاب و خرید بلیط سفر از بلیط هواپیما لحظه آخری گرفته تا بلیط اتوبوس و قطار، رزرو هتل داخلی و خارجی و تورهای مسافرتی را برای مسافران به سریع، ساده و امن‌ترین شیوه ممکن فراهم کرده است. در کنار آن خدمات پشتیبانی مطلوبی به مشتریان ارائه می‌دهد. خدماتی که توسط یک تیم 247 نفره در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به مشتریان ارائه می‌شود و شامل مشاوره تخصصی به خریداران بلیط و تورهای مسافرتی، امکان استرداد هزینه خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل و... است. در این میان استرداد وجه پرداختی در صورت لغو سفر خدمتی است که علی بابا روی آن تمرکز ویژه‌ای دارد.

به این ترتیب مشتریان این برند چه برای رزرو بلیط چارتر در اینترنت و موبایل و چه برای خرید اینترنتی بلیط قطار و بلیط اتوبوس علی بابا اقدام کنند در صورتی که به هر دلیلی سفرشان به مقصد مورد نظر لغو شود از امکان استرداد آنلاین هزینه پرداختی برای خرید بلیط سفر بهره‌مند خواهند شد. هیچ فرقی نمی‌کند بلیط آنها مربوط به پرواز سیستمی باشد یا چارتری، یک کوپه در قطار درجه یک باشد یا یک صندلی در اتوبوسی که راهی جاده‌ها می‌شود. در هر صورت در صورت لغو سفر، هزینه خرید بلیط به حساب مشتریان بازمی‌گردد.

دسترسی به سوابق خرید، ذخیره اطلاعات مسافر برای تسهیل خریدهای بعدی و استرداد هزینه خرید بلیط سفر و تورهای مسافرتی، امکان شارژ آنلاین و استفاده از امتیازهای خرید، ذخیره و چاپ بلیط و... از دیگر امکاناتی است که در اختیار مشتریان رتبه یک بلیط سفر قرار گرفته است.

این استارت‌آپ مطرح حوزه گردشگری با ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت، توانسته توصیه‌پذیری برند خود را از سوی مشتریانش به بیش از 97 درصد برساند. دلیل هم مشخص است، ارائه خدمات رایگان مشاوره سفر توسط سفریاران، امکان استرداد سریع هزینه خرید بلیط سفر در صورت لغو سفر، پاسخگویی به مشتریان حتی در روزهای تعطیل در کنار ارائه سرویس‌های متمایزی چون کال بک، ایجنت کال بک، سیستم اعلام اتوماتیک تغییر ساعت پروازها و... که برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است، تعهد این برند را به مشتریانش نشان می‌دهد.

پس اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی از علی بابا دارید، اگر میخواهید سفری داخلی را تجربه کنید، اگر قصد خرید تور یا رزرو هتل دارید، همین حالا به رتبه یک سفر مراجعه و علاوه بر خرید سریع، ساده و امن بلیط سفر از خدمات پشتیبانی شایسته برخوردار شوید.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار