کد خبر: ۲۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 20
یک سال پس از معرفی گوشی نسل اول HTC Exodus این شرکت تایوانی دومین گوشی مخصوص بلاک‌چین خود را به بازار معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : یک سال پس از معرفی گوشی نسل اول HTC Exodus این شرکت تایوانی دومین گوشی مخصوص بلاک‌چین خود را به بازار معرفی کرد. گوشی جدید در گروه میان‌رده عرضه شده و به قفل سخت‌افزار مجهز است که هر گونه هک و دسترسی از طریق اینترنت به بیت‌کوین‌های شما را غیر ممکن خواهد کرد.

طی روزهای گذشته تیزری از نسل دوم گوشی‌های مخصوص بلاک‌چین شرکت اچ تی سی منتشر شده بود و ساعتی پیش این شرکت تایوانی محصول مخصوص خود را معرفی کرد.

ex1.jpg

این گوشی که تایوانی‌ها آن را Cryptophone می‌نامند در واقع بستری بسیار امن برای افرادی است که علاقه‌مند به تجارت با بیت‌کوین و دیگر ارزهای مجازی هستند. در این دستگاه سخت‌افزار نگهدارنده از کدهای بیت‌کوین شما جدای از سیستم عامل بوده و به هیچ عنوان نرم‌افزار سیستم در دسترسی به آن نقشی نخواهد داشت.

ویژگی اصلی این آن است که همه ابزارهای مورد نیاز برای یک رشته عملیات بر پایه بلاک‌چین و استفاده از ارزهای مجازی را در خود جای داده است.

ex1s-3.jpg

برای مرور اینترنت و انجام امور بر بستر این شبکه نیز از مرورگر ویژه Web 3 استفاده خواهد شد که به صورت پایه به کیف پول الکترونیک Zion Vault مجهز شده است. این امکان نیز وجود دارد که کاربران بتوانند با استفاده از حسگر اثر انگشت خود عملیات احراز هویت برای پرداخت‌های الکترونیک را انجام دهند. همچنین کاربران می‌توانند عملیات رمزنگاری شده مالی خود را بدون نیاز به تأیید خارجی، خودشان تأیید کنند.

جدای از قابلیت‌های ویژه بلاک‌چین، این گوشی به نمایشگری 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است که در زیر خود یک چیپست میان‌رده رو به پایین Snapdragon 435 همراه با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را می‌بیند.

ex1s-2.jpg

این گوشی از یک دوربین13 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین دیگر با همین رزولوشن نیز در پشت دستگاه مجهز شده که البته دوربین پشت سیستم فوکوس خودکار از نوع شناسایی فاز دارد.

ex1s-1.jpg

باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت استفاده از اینترنت 4G نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهند بود که قرار است در مرحله اول در اروپا و با قیمت 219 یورو عرضه شود. البته عرضه این گوشی تنها محدود به اروپا نیز و خاورمیانه و قاره آمریکا نیز دیگر مقاصد آینده آن خواهند بود.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار