کد خبر: ۲۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 17
شرکت اچ پی به تازگی از کروم باکس جدید خود رونمایی کرده که به عنوان Enterprise G2 شناخته می‌شود. این کروم باکس همانطور که از نامش پیداست، سیستم عامل کروم را می‌تواند اجرا کند. در واقع Enterprise G2 یک مینی کامپیوتر است که برخلاف مدل‌های رایج با سیستم عامل ویندوز 10 به سیستم عامل کروم مجهز است.
به گزارش آی تابناک : به گفته اچ پی Enterprise G2 برای کاربری سازمانی و تجاری توسعه یافته بنابراین نباید آن را برای کاربری فردی مناسب دانست. Enterprise G2 ابعاد 14.93*14.93*4 سانتی متری دارد و از مشخصات کلیدی آن باید به پردازنده نسل هشتمی دو هسته‌ای Core i3-7130U اینتل و گرافیک مجتمع UHD 620 یا پردازنده Celeron 3867U با گرافیک UHD 610 اینتل اشاره کرد.

رونمایی اچ پی از کروم باکس کاربردی Enterprise G2

HP از حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 بهره گرفته و شامل یک درایو M.2 SSD هم می‌شود. در بحث ارتباطی نیز باید به سه پورت USB 3.0 Type-A، دو پورت USB 2.0 Type-A، یک پورت USB Type-C ، یک پورت HDMI و یک کارت خوان سه در یک همراه با جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره داشت.

رونمایی اچ پی از کروم باکس جدید Enterprise G2 برای کاربری سازمانی

شایان ذکر بوده که مینی کامپیوتر یا کروم باکس Enterprise G2 اچ پی از بلوتوث 4.2 و Gigabit Ethernet هم بهره می‌برد. متاسفانه Hewlett Packard یا همان HP تاریخ عرضه و قیمت این کروم باکس جدید خود را مشخص نکرده است. انتظار داریم بزودی برند موردبحث جزئیات کامل را ارائه دهد. اچ پی تاکنون کروم باکس های مختلفی را عرضه بازار کرده و Enterprise G2 یکی از جدیدترین مدل‌هاست.

رونمایی اچ پی از کروم باکس جدید Enterprise G2 برای کاربری سازمانی

پیش بینی می‌شود بزودی شاهد معرفی کروم باکس نسل جدید باشیم که با طراحی بزرگ و مشخصات بهتر از راه می‌رسد. برای کسب اطلاعات کامل Enterprise G2 نیز می‌توانید به وب سایت HP مراجعه کنید. گفتنیست که اچ پی در بحث تولید سیستم‌های کامپیوتری بسیار فعال است و Enterprise G2 نیز یکی از آنهاست.



منبع : شهر سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار