کد خبر: ۲۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 17
یکی از افشا کنندگان سخت افزاری متوجه شده که شریک انویدیا یعنی Inno3D کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti Super چندین بار در صفحات مختلف خود لیست کرده است.
به گزارش آی تابناک : انویدیا ظاهرا برنامه‌ای برای عرضه نسخه SUPER مدل GeForce RTX 2080 Ti ندارد. ما البته تمایل داریم که با برنامه این تولید کننده چیپ موافق باشیم. با اوضاع حال حاضر بازار، هیچ جایی برای GeForce RTX 2080 Ti Super نیست، زیرا این گرافیک تنها مدل‌های بالا رده دیگر انویدیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، احتمال بسیار بالایی وجود دارد که لیست‌های مختلف Inno3D برای این محصول تنها یک خطای انسانی بوده باشد.

وقتی به صفحه تخفیف‌‌‌ها و جایزه‌های Inno3D مراجعه می‌کنیم، می‌توانیم مشاهده کنیم که این کارت گرافیک تحت باندل Super Fast Supernatural انویدیا لیست شده. بازه زمانی این باندل نیز از جولای تا 16 سپتامبر بوده و از آن جایی که ماه سپتامبر را پشت سر گذاشته‌ایم و هیچ خبری از GeForce RTX 2080 Ti Super نبوده، دلایل بیشتری برای غلط بودن این شایعه داریم.

جالب‌تر اینجاست که Inno3D یکبار دیگر GeForce RTX 2080 Ti Super را برای باندل The Rules Have Changed لیست کرده که از 26 شهریور تا 27 آبان ماه جریان دارد. مشخص نیست که Inno3D متوجه خطای خود شده یا این که پیش بینی آنها غلط از آب درآمده.

انتظار نمی‌رود که انویدیا از حرف خود عقب نشینی کند، حداقل برای حالا. مگر آن که کارت گرافیک‌های بالا رده AMD Navi بتوانند انویدیا را به خطر بیاندازند، در غیر این صورت احتمالا هرگز GeForce RTX 2080 Ti Super را نخواهیم دید.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار