کد خبر: ۲۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 16
گزارش مالی هواوی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نشان می دهد که درآمدهای این شرکت با وجود تحریم های آمریکا افزایش داشته است.
به گزارش آی تابناک : هواوی روز چهارشنبه اعلام کرد که فروش این شرکت در نه ماه ابتدای سال 2019 (ژانویه تا سپتامبر) حدوداً 86 میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش 24.4 درصدی را نشان می دهد. حاشیه سود خالص این شرکت در این مدت 8.7 درصد بوده است.

آمار فوق نشان می دهد که در مقایسه با آمارهای قبلی میزان فروش این شرکت در سه ماهه سوم سال 2019 (ژوئیه تا سپتامبر) افزایش داشته است.

غول فناوری چینی می گوید بیش از 185 میلیون تلفن هوشمند در نه ماه سال 2019 صادر کرده که افزایش 26 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می دهد.

گزارش مالی هواوی در سه ماهه سوم سال 2019 با وجود تحریم های آمریکا افزایش درآمد را نشان می دهد

افزایش درآمدهای هواوی با پیش بینی های قبلی جور در نمی آیند. تحلیلگران تخمین زده بودند که تحریم این شرکت چینی توسط آمریکا منجر به کاهش درآمدهای این شرکت شود. البته سرعت رشد درآمدهای این کمپانی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه در سال قبل 13 درصد کاهش داشته است.

هواوی تخمین می زند که جنگ تجاری با آمریکا حدوداً 30 میلیارد دلار زیان مالی به این شرکت وارد کرده باشد. غول فناوری چینی برای ارائه تجهیزات شبکه های 5G تاکنون 60 قرارداد با شرکت های مخابراتی در سراسر دنیا امضا کرده است. همین مسئله باعث شده تا کشتی این کمپانی چینی در طوفان تحریم ها به خوبی دوام بیاورد.

با وجود آسیب کمی که به هواوی در تحریم ها وارد شده، این شرکت همچنان با احتیاط عمل می کند. «لیانگ هوا» (Liang Hua)، یکی از مدیران هواوی تابستان سال جاری میلادی گفته بود که مقاومت این شرکت در برابر تحریم ها به معنی نبود مشکلات نیست و احتمال دارد این مشکلات روی روند رشد این شرکت در کوتاه مدت اثر منفی بگذارند.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار