کد خبر: ۲۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 13
سناتور الیزابت وارن با انتشار تبلیغاتی دروغین درباره مارک زاکربرگ در فیس بوک، سیاست این شبکه اجتماعی درباره کنترل نکردن صحت پیام های سیاستمداران را به چالش کشید.
به گزارش آی تابناک : الیزابت وارن سناتور آمریکایی و کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری آمریکا چند تبلیغ دروغین درباره مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی فیس بوک در این پلتفرم اجتماعی منتشر کرده است.

این اقدام وارن تصمیم فیس بوک برای کنترل نکردن صحت پیام های سیاستمداران را به چالش می کشد. در یکی از این پستها آمده است: خبر فوری؛ مارک زاکربرگ و فیس بوک از انتخاب دوباره دونالد ترامپ حمایت می کنند. 

حتما شوکه شده اید و با خود فکر می کنید آیا این امر واقعیت دارد؟ نه اینطور نیست.

 وارن در حقیقت به حفره ای در اطلاع رسانی اشاره می کند که طبق آن پیام های سیاستمداران در برنامه های کنترل صحت محتوا بررسی نمی شوند.

او برای ۳.۳ میلیون فالوئر خود در توئیتر نوشت: فیس بوک قدرت زیادی برای تاثیرگذاری در انتخاب و مناظری ملی ما دارد. آنها تصمیم گرفته اند به شخصیت های سیاسی اجازه دهند به شما دروغ بگویند، حتی درباره خود فیس بوک!  این در حالی است که مدیران ارشد اجرایی و سرمایه گذاران این پلتفرم  از درآمد این تبلیغات حاوی دروغ هر روز ثروتمندتر می شوند.

پیش از این، نیک کلگ نائب رییس امور بین المللی فیس بوک، تصمیم این پلتفرم برای کنترل نکردن صحت پیام های  سیاستمداران را اعلام کرده بود.



منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار