کد خبر: ۲۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 13
کنسول بازی PlayStation 5 در تعطیلات کریسمس امسال وارد بازار خواهد شد؛ این گفته سونی مهر تأییدی بر زمان ورود کنسول‌های نسل نهم بود.
به گزارش آی تابناک : کنسول بازی PlayStation 5 در تعطیلات کریسمس امسال وارد بازار خواهد شد؛ این گفته سونی مهر تأییدی بر زمان ورود کنسول‌های نسل نهم بود. بد نیست بدانید که با اعلام زمان تاریخ عرضه رسمی، اخبار مرتبط با کنسول پلی استیشن 5 حالا بیشتر از همیشه قوت گرفته و حتی پیش فروش آن هم توسط چند وب سایت معتبر آغاز شده است!

تا کنون چند رندر از کنسول بازی PlayStation 5 منتشر شده است؛ این تصاویر پس از لو رفتن پتنت ثبت شده سونی وارد دنیای مجازی شد. مجموعه‌هایی مانند LetsGoDigital با استفاده از همین پتنت، رندرهایی را منتشر کرده بودند. اینک LetsGoDigital یک رندر بهبود یافته و جدید را از کنسول بازی PS5 منتشر کرده است؛ به گفته این مجموعه، احتمال نزدیک بودن طرح این رندر به کنسول آتی پلی استیشن بسیار زیاد است.

می دانیم که Sony به شدت در زمینه درز اطلاعات کنسول پلی استیشن 5 جدی عمل کرده اما با این وجود لو رفتن چند پتنت این شرکت، از جمله پتنت دوربین و نمایشگر هولوگرافیک، باعث شد تا برخی ایده‌های سونی در این زمینه لو برود. کار به جایی رسید که حتی چند مجموعه ویدیوی هایی حرفه‌ای از معرفی کنسول پلی استیشن 5 را طراحی کردند. در رندرهای جدید LetsGoDigital، شاهد برخی تغییرات، از رنگ آمیزی گرفته تا مکان قرارگیری کلیدها هستیم.

PS5-R-02.jpg

افزون بر LetsGoDigital، چند وب سایت دیگر نیز تأیید کرده‌اند که کنسول پلی استیشن 5 به احتمال بسیار زیاد نزدیک به همین طرح خواهد بود. از سوی دیگر می دانیم که سونی کیت‌های توسعه (Dev Kit)های PS5 را در اختیار توسعه دهندگان بازی قرار داده و حالا برخی بر این باور هستند که این رندرها مربوط به کیت‌های توسعه سونی هستند که به استودیوهای ساخت بازی ارائه شده است.

PS5 در جدیدترین رندرهای منتشر شده، ظاهر V شکل خود را حفظ کرده است؛ این کنسول به 5 درگاه USB مزین شده است که احتمالاً درگاه‌های متصل به USB 3.1 نسل اول هستند. همچنین یک برچسب SSD نیز بر روی آن دیده می‌شود. از سوی دیگر، برخی از وب سایت‌های آنلاین اروپایی، پیش فروش این کنسول را با قیمت‌هایی مانند 50 یورو آغاز کرده‌اند. کاربرانی که از امروز اقدام به پیش خرید این کنسول کرده و 50 یورو را پرداخت نمایند، در زمان عرضه رسمی، از مقداری تخفیف برخوردار خواهند شد.

PS5-R-03.jpg

هیچ کس در جهان نمی‌داند که کنسول دوست داشتنی پلی استیشن 5 با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد؛ تنها داده‌های ما شامل موارد سخت افزاری از جمله استفاده از SSD، پشتیبانی از Ray Tracing، استفاده از تراشه گرافیکی با معماری NVAI و پردازنده ZEN2 است. به هر حال به نظر می‌رسد که زمان چندانی به عرضه PS5 باقی نمانده است.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار