کد خبر: ۲۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 12
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از حمایت ویژه صندوق رفاه از استارت آپ های حوزه سلامت در بخش دانشجویی و حمایت از شرکت های دانش بنیان خبر داد.
به گزارش آی تابناک : بهروز رحیمی افزود: با توجه به شعار امسال و پیرو بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت کسب و کارهای نوپا و شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های دانشگاهی، ما در صندوق رفاه دانشجویان ماموریت جدیدی را به عنوان حمایت از استارت آپ های علوم پزشکی تعریف کرده ایم.

وی افزود: در این ماموریت جدید سعی داریم با امکان سنجی و عملیاتی سازی و همکاری بین بخشی، از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت به طور ویژه حمایت کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: به همین منظور از استارت آپ های دانشجویی حمایت می کنیم و سعی داریم با سرمایه گذاری مشترک با دانشجویان، برنامه های خلاقیت محور را توسعه بدهیم.

وی اظهار داشت: در این راستا علاوه بر حمایت از موسسات دانش بنیان از دانشجویان استعداد درخشان حاضر در این حوزه هم حمایت صورت می گیرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: ذهن خلاق دانشجویان اصلی ترین موتور محرکه استارت آپ ها و ایده های نوین است و برنامه صندوق رفاه دانشجویان ارائه حمایت های مالی، سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات به طرح ها و ایده های خلاقانه و کارآفرین دانشجویی است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید کرد: صندوق مصمم است با استفاده از ظرفیت های قانونی امکان ارائه تسهیلات به استارت آپ های حوزه سلامت که از سوی دانشجویان ارائه می شود، را فراهم کند.



منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار