کد خبر: ۲۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 08
ولوو XC90 را می توان یکی از محبوب ترین و معروف ترین کراس اوورهای سوئدی حال حاضر جهان نامید. این خودرو در سال 2002 متولد شده و از آن تاریخ تاکنون در دو نسل به خیابان ها راه پیدا کرده است.
به گزارش آی تابناک : نسل دوم ولوو XC90 که از سال 2012 تولید می شود، از همان روزهای نخستین ورود به بازار موفق عمل کرده و توانسته چندین جایزه و عنوان را به خود اختصاص دهد. از جمله موفقیت های شاخص XC90 می توان به کسب جایزه بهترین شاسی بلند دو دیفرانسیل سال 2015 استرالیا و انتخاب شاسی بلند سال 2016 از سوی نشریه معتبر موتور ترند اشاره کرد.

شاسی بلند XC90 بر اساس زبان طراحی جدید ولوو خلق شده و از لحاظ ظاهری و فنی، کیفیت مواد به کار رفته در کابین و تجهیزات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد. طبق انتظار مثل دیگر محصولات ولوو، XC90 هم از آخرین تجهیزات ایمنی موجود سود می برد. در بازارهای بین المللی ولوو XC90 رقیب مدل های نام آشنایی چون ب ام و X5، مرسدس بنز GLE و آئودی Q7 محسوب می شود.

دست اندرکاران کانال یوتیوبی و پیج اینستاگرامی گاراژ بخردی در یکی از آخرین بررسی های چند قسمتی خود به سراغ XC90 رفته و به بررسی موشکافانه این شاسی بلند سایز متوسط پرداخته اند.

چنانچه دوست دارید بیشتر و بهتر با ویژگی های این اتومبیل زیبای اروپایی آشنا شوید، دعوت می کنیم حتما تماشای ویدیوهای زیر را در برنامه های خود بگنجانید. پیش از تماشای ویدیوها بد نیست اشاره کنیم ولوو XC90 به تعداد اندک وارد کشور ما نیز شده و با قیمت چند میلیاردی جزو خاص ترین و گران قیمت ترین کراس اوورهای موجود به شمار می رود.

 

منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار