کد خبر: ۲۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 06
مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین ارتباطات مناسبت‌های مذهبی از کاهش ۷۵ درصدی تعرفه لینک بین‌الملل رومینگ دیتا از سوی شرکت زیرساخت برای استفاده اپراتورهای موبایل در ایام اربعین ۹۸ خبر داد.
به گزارش آی تابناک : اسماعیل رادکانی در مورد آخرین تمهیدات اندیشیده شده برای افزایش کیفیت ارتباطات در ایام اربعین اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت، نرخ ظرفیت بین الملل رومینگ دیتا را برای اپراتورهای موبایل تا ۷۵ درصد در این ایام کاهش داده است.

وی گفت: این اقدام در بسته های اینترنت که اپراتورها در رومینگ دیتا برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته اند، تاثیرگذار خواهد بود و قیمت بسته های رومینگ دیتا را کاهش می دهد.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای با بیان اینکه تمهیدات اندیشیده شده برای اربعین ۹۸ مربوط به دو هفته قبل از روز اربعین تا یک هفته بعد از این روز است، اضافه کرد: توافقاتی با طرف عراقی برای افزایش ظرفیت کانالهای ارتباطی در جهت بهبود کیفیت صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ظرفیت و کیفیت دریافت خدمات ارتباطی برای زائرانی که به سمت عراق در حرکت هستند مناسب ارزیابی شده است، گفت: برقراری تماس ها و کیفیت مکالمات و اینترنت طی روزهای اخیر بدون مشکل گزارش شده است. در همین حال برای ایام پیک ترافیک و در هفته های آینده نیز، ظرفیت های مازادی به کانالهای ارتباطی دو کشور، افزوده خواهد شد تا زائران برای برقراری ارتباطات مشکلی نداشته باشند.

رادکانی اظهار امیدواری کرد که با افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت خدمات ارتباطی برای مراسم اربعین امسال و تمهیدات مدنظر، کیفیت ارتباطات زائران نسبت به سال گذشته افزایش یابد.



منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار