کد خبر: ۲۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 06
وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا مشغول ایجاد مخزنی از اطلاعات بیومتریک افراد است که جزئیات ریزی مانند هرگونه زخم، تاتو و حتی صوت افراد را نیز ذخیره می کند.
به گزارش آی تابناک : وزارت امنیت میهن ایالات متحده آمریکا مشغول ایجاد مخزن های جدید از اطلاعات بیومتریک است که افراد را براساس زخم ها، تاتو، دی ان ای، علائم فیزیکی و حتی صدایشان شناسایی می کند.

«پاتریک نمت» مدیر بخش عملیات های شناسایی هویت در سازمان مدیریت هویت بیومتریک این وزارتخانه در مصاحبه ای جدید درباره این سیستم توضیحاتی داده است.

در حال حاضر وزارت امنیت میهن این کشور مشغول بررسی های لازم برای این سیستم است که به طور مخفف HARTنام گرفته است. این سیستم جایگزین مخزن اطلاعات بیومتریک قدیمی می شود که در اصل فقط برای ذخیره سازی اثر انگشت ها ایجاد شده بود.

نمت در این باره می گوید: هنگامیکه سیستم HART تکمیل شود فعالیت های ما نیز بهتر سریعتر و با دقت بیشتری انجام می شود.

سیستم فعلی این سازمان در سال ۱۹۹۴ ایجاد شده و هم اکنون اطلاعات بیومتریک ۲۵۰ میلیون نفر در آن ذخیره شده است. البته این اطلاعات شامل اثر انگشت، صورت و اسکن قرنیه است.اما سیستم جدید اطلاعات بیومتریک بیشتری را در خود حفظ می کند. 

در کنار این مواردHART  می تواند جستجو براساس چند عامل را سریع تر انجام دهد. علاوه بر آن جستجوهای ترکیبی از هرگونه اطلاعات بیومتریک شانس شناسایی فرد را بیشتر می کند.

طبق اطلاعات موجود سیستم HART روی خدمت ابر GoveCloud آمازون ذخیره می شود.



منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار